Bizim gibi düşünenler için çok yol kalmadı artık.
Düşüncelerimizden dolayı suçlu görülüyoruz,biat etmediğimiz için toplumun bir kısmı ve devlet tarafından sürekli dışlanıyor, aşağılanıyor ve cezalandırılıyoruz.
Hem madden,hem manen..
Üstelik toplumun büyük bir kesimi gibi kendimizi gizlemek zorunda hissediyoruz,bazı şeyleri fısıltıyla konuşurken bile korkuyoruz.
İktidar mensuplarına kolaylıkla açılan kapılar,sıra farklı düşünenlere gelince birden kapanıyor,işin kötü tarafı ise bu durum fazlasıyla normalleştiriliyor,bir kesimin en doğal hakkı olarak görülüyor.
Vurdukları zincirler gün geçtikçe çoğalıyor ve yakın gelecekte pekde makul bir çözüm görünmüyor.
Kendi adımıza mutlu bir gelecek hayalleri,huzurlu bir hayat tasavvurları suya düşüyor bir bir.
Yinede bizim geleceğimiz için değil belki ama çocuklarımızın geleceği için bir şeyler yapmaktan vazgeçmemeliyiz.
Rabbim eminim gayretimizi görecek,eninde sonunda karşılığını verecektir.
Sabırdan,umuttan ve gelecek nesiller için çalışmaktan ayrılmayın inşallah...
İsteselerde herşeyi bütün bütün bitiremezler.
Fikirlerimizi,hayallerimizi,duygularımızı her yerden sökseler zihnimizden,kalbimizden ve karakterlerimizden sökemezler.
Bir baharı özleyen tohumlar gibi hepsi nesilden nesle aktarılacaktır inşallah.
Karanlığın en koyu vakti ışığa en yakın zamandır.
Gece her daim kararıp kalmaz.
Bir gün gelir güneşte açar.
Allahu alem..
Konu Denge tarafından ( 4 Gün önce Saat 09:50 PM ) değiştirilmiştir.
Herşeye;
Hayatımızı,kalbimizi saran tüm umutsuzluklara,ihanetlere,yanlışlara rağmen bir bayrama daha eriştiren rabbime şükürler olsun.
İşin aslı annemi,babamı,kardeşimi çok özlediğimi bir kez daha hatırladım bu vesileyle.
Mekanları cennet olmuştur inşallah,rabbim rahmetiyle-merhametiyle muamelede bulunsun,hem bizim hem onların günahlarını affetsin.
Bizi de salihler zümresine katıp ,cennetliklerden olarak öbür aleme vasıl etsin,annemle-babamla-kardeşimle kavuşmayı nasip etsin inşallah.
Amin...
Hayırlı bayramlar...
Yer imleri