Sayfa 17/17 İlkİlk ... 71314151617
169 sonuçtan 161 ile 169 arası

Konu: Benim günlüğüm olsun

  1. #161
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    984

    Standart

    Alıntı Cirakaltintas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    9.gun
    Dün inanılmaz baş ağrısı.sanki başımda geziyor.kafama bıçaklar saplanıyor öyle sizliyorki tarifi yok.bugun olmadı bütün gün ne ağrı ne halsizlik.ama tamamen tat ve koku gitti.esimdede yok tat koku.ama bir saat öncesi yine dünkü kadar olmasade başıma bıçaklar saplanıyor.burnum tıkalı gibi.halbuki bütün günü suoer geçirmiştim.tat ve koku gelse başka sorunum yok dedim takı bu ağrı tekrar gelene kadar.corona grubunda biri yazmış baş ağrısı virüsün beyni etkilediği anlamına gelir beyne pıhtı atar falan diye.okadar korktumki adama demedigimi bırakmadım.sonucta çoğu bu baş agtisini yaşıyor.insallah yeni güne ağrı geçmiş olarak yine bugünkü gibi iyi uyanırım.
    baş ağrısı herhangi bir rahatsızlıkta görülen sıradann bir şey.
    gripte de şiddetli baş ağrısı olur vs.
    pıhtı ile alakası yok.
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  2. #162
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Nickname zaten önemsemedim.bazilari gerçekten korku salmak için varlar.
    10. gün.iyi kalkmıştım.ama nedense birsure sonra yine bı halsizlik bütün tıkanıklığı gözlerimde sulanma var.en can sıkıcı olan halsizlik tabiki.yasadigim durum atakmi yoksa korona in etkisimi ayırt edemiyorum.gece rüyamda annemi gördüm.ona sarılıyorum rüyamda öyle uyandım mutlu olmam gerekirken tedirgin oldum.belkide o sebepten atak yaşıyorum bilemiyorum.neden ya insan ölmüş annesini rüyasında görünce korkar.tat ve koku hala sıfır.okadar kotuku bu durum.hic birşeyin tadıni alamamak kokusunu hissedememek.tat ve kokuya razıyım şu halsizlik falan gelmese onu hiç takmıyorum.bitsin biran önce şu durum

  3. #163
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    12. Gün.dun hafif halsizlikle geçti.aksam ilk defa doğru düzgün uyuyamadım.bugun hoşaf gibiyim başıma yine sızlama gibi ağrılar giriyor.burnum açık ama sinüslerim dolu bunu hissediyorum.sanirim başımdaki bu ağrı bu yüzden.gozlerim sulu.agri kesici içtim banamsin dedi.halsizlik yine hat safhada.yollugu yıkadım elim ayağım döküldü resmen.esimde sağolsun hiç ama hiç yardımcı değil.ustelik o süper ötesi iyi.sadece tat koku kaybı var okadar.benim koku duyum azda olsa geri geldi.ama tat yok.su halsizlik gelmese çok iyi olacak ama baş ağrısı ve halsizlik geçmiyor.bu kadar gün oldu tam olarak neden duzelmedim hala eşim gibi anlamıyorum.

  4. #164
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Evet son güne geldik.bugun 14.gun.iki gündür inanılmaz başımda sızlama ağrıları vardı.aksam sinüzit için kür yaotim papatya ile.zencefil çayı dediler içtim yok.sabah kalktım aynı sızı yine var.ayni adetim geleceği zamanki gibiydi.cok ilgincki regl oldum.halbuki daha 12 gün oldu biteli.ama geçen ay çok zor gelmişti beni çok zorlamisti.ya ilaçlar yaptı yada geçen ay sorunlu diye başladı.regl gelmesiyle baş ağrısı tamamen geçti.allahima bin şükür hafif ağrı ve sizilarla koronayi bitirdik.yarin dışarı cikabilcez.rabbim kimseye yaşatmasın .inanmayanlara da tek diyebileceğim virüsü çekince ancak anlıyor insan.asla normal bir grip değil.tat koku hala tam yok hoşçakal korona.bidaha asla uğrama bize.

  5. #165
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Bugün üçüncü gün yitkundukca boğazıma bişey batıyor.yemek yerken su içerken olmuyor.sadece normal yutkunurken.ve ben batiyormu diye sürekli yutkunma gereksinimi duyuyorum.korona gelmiyor aklıma artık bu defada acaba girtlakta kanser var o yüzden diyorum.illaki bişey buluyorum.bogazimi rahatlatcak sürekli biseyler yiyip içiyorum ama geçmiyor.beynim bı rahat bırakmıyor beni(((

  6. #166
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Bayram bayram.bitti gitti.etraf hasta insanla doluydu.hic biri teste gitmemiş maske dahi takmayan gerizekalilardi.ufak evladım hasta iki gündür burun akintisi falan kaptı onlardan kesin.bende bugün geniz yanması falan var.belki evet sadece nezle olabilirler ama yinede başkasına bulasmicak diye düşünmeleri çok yanlış.kac kıs uyardım.ben gribi nezleyi daha ağır geçiren biriyim.koronayi hafif atlattım ama grip olmak en büyük kabusum.insanlara okadar kiziyorumki.ne var ya altı üstü maske takican hastaysan ya.yabire vitamin falan alıyoruz ama inşallah beni yataga düşürecek hale getirmez

  7. #167
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Yatağa düşecek hale geldim.heryerim dökülüyor.bogazim gıcık gıcık.korona olmam imkansız normal soğuk algınlığı sanırım ama beni çaktı yatağa.

  8. #168
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Berbat bişey yaşadığım.bogazlarim keçe gibi aşırı halsizim koronayi bir ay önce geçirmemiş olsak kesin koronayim diyeceğim.cunku TV lerde yazan korona belirtileri yaşadıklarım.bide mutasyonludur falan diye aşırı korkuyorum.nerden geldi bu ya.okadar iyiydim okadar dinamiktim korona geçtikten sonra.ne korkularım vardı nede bikkinligim.ama üç gün oldu berbat haldeyim.sanki boğazımdan ciğerime inivercek gibi hissediyorum.orda bişey var bekliyor sanki

  9. #169
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    185

    Standart

    Sabah iyi uyanmıştım.ne halsizlik nede bogazimdaki kecelik kalmamıştı.sadece burunlarim tıkalı yada akıyordu.yarim saat önce birden çöktü halsizlik sanki elim ayağım boşalıyor.dusup yigilivercem yere.kafamdan ter boşalıyor habire.butun saç tellerimin dibinden ter çıkıyor.acayip bı korku girdi öyle böyle değil sanki olucem.icim çekiliyor.her grip olduğumda yaşadığım şeyler bunlar ama beni dibe vurduruyo korkudan.herkez diyoki iki gün yattık kalktık ayağa ben neden dört gün oldu hala halsizim cokkunum.biraz hareket etsem yigilivercem sanki.allahim bir an önce bitsin bu gripmi her neyse

Sayfa 17/17 İlkİlk ... 71314151617

Benzer Konular

  1. Benim gibi manik depresiflere hitap olsun
    By tahabipolar in forum Bipolar Bozukluk ( Manik Depresif - İki uçlu duygu durumu bozukluğu )
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 12-05-2017, 09:19 PM
  2. Sigarayı Bırakma Günlüğüm
    By busonyagmurlari in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-04-2016, 04:22 AM
  3. Psikiyatrideki Günlüğüm
    By Selina in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 11-06-2014, 05:54 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •