İğne yapilali 99 saat oldu. Bugün iki taraflı bursit yerlerinde ağrı ve yanma var. Moralim çok bozuk. Artık kesinlikle başka bişey olduğunu Dr un yanlış yaptığını düşünüyorum. Yoksa neden bu yanmalar ağrılar bugün geri geldiki. Canım çok sıkkın. Kortizondan dolayı zaten mahvolmuş durumdayım bide bu ağrıların gecmeyisi tekrar başlaması beni çok dibe indiriyor. Baya baya ilk zamanlardaki gibi yanma var aşağı doğru yayılan. Ya yeter allahim neden benim başıma bunları getirdin.



Alıntı
Yer imleri