Sayfa 72/74 İlkİlk ... 226268697071727374 SonSon
734 sonuçtan 711 ile 720 arası

Konu: Benim günlüğüm olsun

  1. #711
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Gelen şeyler durdu şükür. Çocuğun sinaviydi köye git gel geçti 5-6 gün. Bu aralar yine burç yorumlarına taktım burcum için 1 Mayıs dan sonra kötü şeyler olacağı yazılıyor yok Uranüs yok dolunay 7 sene çok zorlu olacakmış. Abi kayıplar falan diyor hayatım altüst olacakmjs ya zaten hayatım tepetaklak kaç senedir. Bide bunlari okuyunca panikliyorum iyice

  2. #712
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    1 mayıs gecelı 3 gun oldu sımdılık bısey yok sukur. Bugun hava berbat evden kafamızı cıkaramıyoruz tıpı fırtına. Bjzde bı dızıye basladık sabahtan berı basındayız. Bır saat once kalktum yemek yapmak ıcın. Yıne kan beynıme cıkar gıbı oldu. Asırı tedırgınım bacaklarımı sallıyorum bulanık goruyorum. Ekrana cok baktıgım ıcınmı oldu gerılım heyecandanmı oldu anlamadım. Acayıp korkuyorum sakınlesemedım. Trankı attım bıtane. Bakalım ınsallah sakınlerım

  3. #713
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    5 Mayıs'ta evden çıkmıştım hiç doğru düzgün eve gelemedik o kadar çok yorgunum ki Dünden beri evde Dinlenmeye çalışıyorum evi Zor Bela topladım ufak çocuk hasta gibi zaten köyde burnumdan getirdi ve köyde Bazı şeylerin farkına vardım insanların yanında önemsiz olduğumu anladım silmem gereken insanlar varmış ve artık bundan sonra ona göre davranacağım Sabah kalktım evi temizledim eve temizlerken boğazımda tuhaflıkları hissetmeye başladım yuttum durdu sanki boğazımda bir sürü jilet var ve batıyormuş gibi Akşam balık yemiştim ondan diye düşünüyordum ama sabah kalktığımda Hala mı devam ediyor yutkundukça da aynı şey olmaya başladı İnşallah boğazdan hastalanmam köyde çoğu insan hastaydı çünkü

  4. #714
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Köydeki o kadar koşturmanın acısı mı çıkıyor Yoksa köyden geldikten sonra benim kendimi dinlendirmek için sürekli yatmamın acısına çıkıyor anlamadım ama kalçamdaki bursıt felaket şekilde ağrıyor Ne yaptıysam geçmiyor önceden böyle Ağrı olduğunda hemen akşam hareket yapıp buz koyuyordum ertesi güne rahatlıyordu ama iki gündür kalçamdaki bursıt çok kötü alt bacağıma kadar yayılıyor ağrı ve ben yine eskisi gibi yürüyemeyeceğim Diye korkmaya başladım hareketlerimi yapıyorum buz koyuyorum ama yok Ağrı Sürekli orada yürürken sanki kalçamdan böyle kıt diye bir ses gelecekmiş gibi hissediyorum sanki bu defa başkaymış gibi de geliyor ama işte bu sefer çok kötü ağrıyor ne yapacağım ben çok korkuyorum tekrar başa dönmek istemiyorum İlk baş dizim olmuştu köyden gelince hareketlerini yapıyorum zaten bursıt hareketlerini yaparken dız hareketlerını de yapmış oluyorum ama yok bu bursıt iki gündür beni çok kötü korkutuyor çok ağrıyor
    Konu Cirakaltintas tarafından (4 Hafta önce Saat 08:54 AM ) değiştirilmiştir.

  5. #715
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    O gün buraya yazdıktan sonra akşama kadar ağrım çok fazlaydı dayanamadım Akşam acile götürdü Eşim beni yine bir dikloran ve muskoril karışımı iğne yapıldı o ertesi gün biraz daha iyiydim sanki ama bugün sabah kalktım yine ağrıyla yürüyünce bu sefer geçiyor çok enteresan bu ne kadar çok oturursam ağrım o kadar çok artıyor ama yine de ağrım var hep bu kadar uzun sürmemişti o ilk ataktan sonra geliyordu geçiyordu akşam buz koyardım hareket yapardım ertesi güne bir şeyim kalmazdı ya ben bu defa kafama takıyorum ya da bayağı iyi kötü zorladım ondan kaynaklanıyor Bakalım daha ne kadar devam edecek

  6. #716
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Bursit ağrım hala devam ediyor Ne güzel 2 gün önce hiç böyle Ağrı yoktu ama yine çok fazla şekilde yanma ağrı var ne yapacağımı bilmiyorum her zaman geçiyordu bu defa geçmiyor ilk olduğu zamanki gibi Sanki kalça bölgem baldırlarıma doğru yanıyor aklımdan bin tane senaryo geçiyor iltihap diyorum bütün bacağıma yazacak yok bacaklarımı kesecekler falan gibi bir sürü düşünceler oluyor çok korkuyorum Yine önceki gibi yürüyemeyeceğim diye ya da bu kötü bir şeye çevirecek diye korkuyorum ki kötü bir şeye çevirme ihtimali asla olmayan bir hastalık Ama ağrı insanı deli ediyor Ne yapacağımı bilmiyorum Hiçbir hafifleme olmuyor aksine daha çok artıyormuş gibi geliyor moralim çok bozuk psikolojimi yerle bir çektiğim ağrıdan dolayı kafam allak bullak Neden tekrar başladı bu lanet olsun diyorum

  7. #717
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Dün fizyoterapi merkezine gittim oradaki yetkili fizyoterapist ile görüştüm o benim muayene etti dedi hemen enjeksiyon olman gerekiyor iki tane doktor önerdi birisi özelde diğerinin muayenehanesi var hangisine karar vereceğini sen bileceksin dedi yarın için randevu aldık öğlen 13.30'da devlet hastane özel Özel hastanede enjeksiyon yaptıracağım ama kortizonlu yaptıracağım bereta'nın yaptıracağım bilemiyorum içim bir tuhaf bugün ağrım biraz böyle az gibi ama hala hissettiriyor ne yapacağımı bilmiyorum kortizondan aşırı korkuyorum İnşallah geçer bunlar çok canım sıkılıyor kendime ne yaptığımı bilmiyorum Allah kahretsin diyorum

  8. #718
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Ağrılarım az da olsa devam ediyor fizyoterapistin dediği gibi bir doktora randevu almıştık ameliyatı çıktı randevu ertelendi Biz de üniversite hastanesinin Profesör olanından randevu aldık Haziran'ın 4'ünde ona gideceğim artık iğne kortizon PRP ne yapılacaksa yaptıracağım Ama bu sabah kalktım Ağzımın içi çok tuhaf böyle bir kuruluk var geniz Akıntım var sigara içerken yine rahatsız eden bir kecelık var evden hiç çıkmayan Ben İnşallah hasta olmaya başarmamışımdır Gerçi sigara degısık aldım işte omu yaptı dedim Hangisi yaptı bilmiyorum ama bir tuhaf oluyorum Sigara içince İnşallah bunun sonu bayram öncesi grıbe gitmez. Sureklı genızım akıyor. Bogazım bı tuhaf derınden bıyerden bı tahrıslık hıssı var. Ya hasta olmak ıstemıyorum
    Konu Cirakaltintas tarafından (2 Hafta önce Saat 04:24 PM ) değiştirilmiştir.

  9. #719
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Ağrım akşam en üst seviyeye yol açtı gece 4.00'te acile gittik dikloran artımız korur yaptırdım Bugün sabah da Ortopediye gittim Tekrar MR çekildi ama bacağımı oynatamayacak şekilde yine ağrım vardı ilk başladığı zamanki gibi Doktor hem bana baktı ve tendonla yırtık olduğunu sağ tarafta bir kemik çıkıntısı olduğunu söyledi iki boş dedi kortizon enjekte etti bu yırtık yüzünden ve Kemik çıkıntısı yüzünden de eğer bu ağrılarım geçmezse Bursa keselerinde alıp diğerlerinde tamirat edip ameliyat olacağını söyledi çok korkuyorum Ne geldi benim

  10. #720
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Valla ne geldı basıma bılmıyorum. Gece ıgneden sonra rahatlamıstım. Pazartedı sabah yıne asırı agrı vardı. Ortopedıye gıttık yıne mr cekıldı ve dr sol tarafta yırtık ve sag taraftada kemık cıkıntısı var dedı. Cıft taraflı kortızon yaptı ama gecmezss amelıyat dedı. Yırtık onarılcak kemık torpulencek bursa keselerı akınacak dedı. 4 hazıranda unıde profa gıdıcez bakalım one dıyecek. Oazartesı kortızonlar yapılınca ıyı gıbıydım. Ama dun sabah salı sabahı uyandım ıcım tıtrıyor carpuntım tavan yuzum domates gıbı kızardı. Meger kırtızondan oluyormus. Bugun carsamba ve koydeyız. Kızarma gectı arada carpuntı tıtreme gelıyor. Ama bu defa agrılarda var ozellıkle sol tarafta batma oluyor oynatınca. Sureklı yatıyorum sırt ustu mahvoldum. Bu yırtıgı fazla taktım galıba bude dr gordugum en kotu bursıt ıltıhabı dedı ıyıce kafam bulandı. Sureklı yırtıgı dusunuyorum. Sureklı yapay zekaya sorular soruyorum. O bu nırmal kortızon bıkac gun sonra etkı etmeye baslıyır agrıların artması beklenen bısey dıyor ama ben asırı kırkuyorum. Insallah bu yırtık benı ıyıce sarmaz. Unıdekı dr ıyı seyler soyler.

Sayfa 72/74 İlkİlk ... 226268697071727374 SonSon

Benzer Konular

  1. Benim gibi manik depresiflere hitap olsun
    By tahabipolar in forum Bipolar Bozukluk ( Manik Depresif - İki uçlu duygu durumu bozukluğu )
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 12-05-2017, 09:19 PM
  2. Sigarayı Bırakma Günlüğüm
    By busonyagmurlari in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-04-2016, 04:22 AM
  3. Psikiyatrideki Günlüğüm
    By Selina in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 11-06-2014, 05:54 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •