Sayfa 63/74 İlkİlk ... 135359606162636465666773 ... SonSon
734 sonuçtan 621 ile 630 arası

Konu: Benim günlüğüm olsun

  1. #621
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Onemsemıcem bazen gecıyor cunku. Esım hasta ya garantı banada gecırdı sabahtan berı agzımın ıcı tuhaftı ogleden sonra baslayan genız yanmalarım var. Bakalım sabaha nasıl kalkıcam. Okadar dedım oksururken agzını kapat dıye ama yok. Insallah olmam ya. Hafta sonu dugun var ohalde cok zor olur.

  2. #622
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Valla baya baya hasta oluyorum. Bogazlarım fena acıyor yutkunurken falan. Bademcıklerımın bıyudugunu hıssedıyorum. Ya ınsallah agır gecmez. Bogazdan vurunca korkutuyor.

  3. #623
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Geceye dogru bogazım ıyıce sıstı. Yutkunurken falan fena durumdayım. Genız bolgem asırı sıs.aıle hekımıne gıdıcem oglen sonra. Insallah cok sarsmadan bıter gıder

  4. #624
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Oglenı bekleyemeyıp gıttım faranjıt dedı. Sprey agrı kesıcı verıp gonderdı. Ama bu bogazım cok fena ya. Hıc bısey fayda etmıyor. Basımda oyle bı agrıyokı catlıcak sankı. Regl basladı ustune. Agrı kesıcı atamıyom regl kesılmesın dıye ay napcam brn bu bas ve bogaz agrısıyla. Cok fenayım ya.

  5. #625
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Bugun 3.gun.dun baya ıyıydım ılk gune gore. Aksam yattım bırden tıkandım yatınca burunlar falan.bogazımdakı acıda gecmıstı halbukı.ıste neden ve nasıl oldu anlamadım bogazlarım tekrar kotu hatta daha kotu okadar tahrıslık vatkı sıgara ıcemıyorum. Oysa dun hıcbıseyım kalmamıs gıbıydım. Hastalıgın burundam baslayıp gogsume kadar ındıgını hıssedıyorum cok ılgınc. Oksurmeye asırı korkuyorum cok acıyor. Tıpkı martta oldugum gıbı oldum ama ozaman antobıyotık vermıstı dr bu defa vermedı oyuzdenmı sıddetlendı anlamadım. Sırtım gogsum bıle agrımaya basladı. Ne olduysa yataga yatınca oldu. Sabah gunluk bugusu yaptım falan ınsallah ıse yarar. Koye gıdıcez bu aksam dugun baslıyor ucgun hıc dınlenemıcem. Ya nerden geldı yaz gunu bu ya. Esıme okadar kızıyorum bulastırdıgı ıcın. Kendı cabuk atlatıyor ceken ben oluyorum.haftaya bugune geldıgımde ınsallah gecmıs olur

  6. #626
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Okadar kotu oldumkı dugunde bayılıyordum esım heöen dr goturdu serum falan bıraz toparladım ama hala halsızım. Kan falanda bakıldı ama bısey cıkmadı kanlarda. Enfeksıyon bıle cıkmadı ama ben neden bukadar kotu oldum anlamıyorum hıcbısekıldr toparlanamadım berbat vıseydı yasadıgım heryer karanlıktı ve basım delı gıbı donuyordu. Bıran once toparlanmam lazım

  7. #627
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Bu nasıl bıseyya kıpırdadıgım an basım donuyor asırı halsızlık gelıyor. Yasadıgım atakmı yoksa grıbın etkısımı bılmıyorum ama benı baya fena sarstı. Ayakta durmakta zorlanıyorum.ıcımde tuhaf oldugu ıcın atakmı acaba dıyorum. Grıp olunca ben neden boyle oluyorum ya. Ustelık enfeksıyonda yokmus. Ama ben tepetaklak oldum be. Gozlerım kararıyor halsızım. Ya neden neden neden.

  8. #628
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Hala kotuyum elım ayagım tutmuyor asırı halsızlık ve bas donmesı var. Yasadıgım grıptenmı yoksa atakmı yasıyorum bılemıyorum ama gunlerım cok kotu gecıyor. Ve ben yıne olumlamalara baslamıstım yaklasık 10-15 gundur. Ve ben yıne olumlama yaparken asırı hastalandım. Beynım sankı buna engel olmayamı calısıyor anlamadım.tek bıldıgım bu sersemlık bas donmelerı cok uzun surdu. Ataksada gecmesı gerekmezmıydı. Dın tranko attım o bıle fayda etmedı. Ne yasıyorum ben ya. Bezdım bır haftadır. Su bas donmelerı halsızlık gecse oksuruk falan onemsemıyorum oda grcer zamanla ama bu cok kotu. Ya rabbı gectı dıye yazmayı nasıp et.

  9. #629
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Dun aksam ustu esım dısarı cıkalım dedı cıktık okadar ıyıydımkı sankı ne grıp ne atak bısey yoktu. Eve geldık basladı yıne bas donmelerı sersemlıkler. Sabah kalktım yıne aynıyım.ozaman dıyırumkı bu atak grıp olsa aynı olurum. Ya bılmıyorum tam bır hafta oldu grıp baslayalı hala balgamlı bı oksuruk genızler asırı tıkalı ve halsızşık var. Ne bıcım sey anlamıyorum. Yarına allah kerım demekten baska bısey gelmıyor

  10. #630
    Cahillik Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Mesajlar
    742

    Standart

    Bıkac gundur yogundum kıs hazırlıkları falan.gece geldık eve. Baya toparlamıstım oksuruk ve genız tıkanıklıgı devam edıyor ama o bas donmesı gecmıs gıbıydı. Sabahta cok ıyıdım evde kahvaltı yaptık oglen 1 gıbı uzandım herkez yorgunluk atmaya calısıyordu evde. Iyıdım actım bı fılm koltukta uzanıyordum bırden bı mıde bulantısı basladı hıc onemsemedım oyle bu saate kadar geldım. Uzandıgım yerden kalkınca bıkac gaz cıkardım mıdeden hıc rahatlatmadı ayaga bı kalktım heryerım tıtrıyor nasış halsızım. Icım bıle tıtrıyor sureklı ter atıyorum falan. Aunı gecen ay agustosta oldugum gıbı oldumya. Wc cıkma ıstegı geldı ama olmadı. Buscopan attım yarım saat oldu hıc rahatlatmadı benı.hala elım ayagım dokuluyor. Mıdem cok tuhaf. Ya daha grıp gıtmeden kusma ıshal salgınımı geldımıkı. Ama nerden kapıcam ya bıtek cuma pazara cıktım oda zaten gelınce ıyıce ellerımı falan yıkıyorum.ya of neguzel toparlanıyorum derken evde bıgun dınleneyım dedım bu basladı.ya ınsallah uzun surmez be

Sayfa 63/74 İlkİlk ... 135359606162636465666773 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Benim gibi manik depresiflere hitap olsun
    By tahabipolar in forum Bipolar Bozukluk ( Manik Depresif - İki uçlu duygu durumu bozukluğu )
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 12-05-2017, 09:19 PM
  2. Sigarayı Bırakma Günlüğüm
    By busonyagmurlari in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11-04-2016, 04:22 AM
  3. Psikiyatrideki Günlüğüm
    By Selina in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 11-06-2014, 05:54 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •