Sayfa 2/2 İlkİlk 12
19 sonuçtan 11 ile 19 arası

Konu: Penis boyu takıntısı

  1. #11
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    905

    Standart

    Ben de penis boyunu takıntı yapan biriyim ortalama bir penis boyutuna sahip olsam bile gözüme küçük geliyor. Yukarda denildiği gibi pornolardaki büyük penisli adamlarla ister istemez kendiminkini karşılaştırıyorum ve üzülüyorum. Senin yerinde olsam kilo verirdim ve ameliyat olurdum (ameliyat artık nasıl oluyor bilmiyorum). Çünkü dediğin gibi erkeklik=penis kalıbı ruha işliyor ama şöyle bişi de var , gerçekten kilo versen 11cm olsa yeterli bir penisin olur ve bunu takmayacak karşı cinsler de mevcut. Kendi yolunu çizebilirsin yani.
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  2. #12
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    905

    Standart

    Alıntı osmangazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boyu değil işlevi önemli derler . Sertleşmede problem var mı, erken boşalman var mı bence bunlar daha önemli.
    Bininci mesajın hayırlı olsun abi
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  3. #13
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.488

    Standart

    140journal miydi neydi onun bi belgeseli var penis boyuyla ilgili.onu izle bence

  4. #14
    Çıraklık Dönemi osmangazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Mesajlar
    1.011

    Standart

    Alıntı nickname Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bininci mesajın hayırlı olsun abi
    1000 mi olmuş hiç farkında değilim
    "İnanırsan Hayaller Gerçek Olur" Aynur Meydan'ın şiirinden. Çok doğru bir söz ama hiç tavsiye etmem...

  5. #15
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    May 2014
    Mesajlar
    37

    Standart

    Alihan kardeşim, benim ilk takıntım da penis boyu ile ilgiliydi.Çok uzun bir süre de bunun acısını çektim.Kurtuluşum "your brain on porn" yazılarını okuyarak ve doğru cinsel bilgiye ulaşarak oldu.Muhtemelen seninde bu özel konuları konuşabileceğin ve doğru cinsel bilgiyi aktaracak birisi yok,o yüzden olay sende bitiyor kardeşim.Ameliyat olman için mikro penise sahip olman gerekli ki anlattıklarından sorununun nedeni tamamen psikolojik.

  6. #16
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2018
    Mesajlar
    8

    Standart

    Alıntı YankıYıldız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alihan kardeşim, benim ilk takıntım da penis boyu ile ilgiliydi.Çok uzun bir süre de bunun acısını çektim.Kurtuluşum "your brain on porn" yazılarını okuyarak ve doğru cinsel bilgiye ulaşarak oldu.Muhtemelen seninde bu özel konuları konuşabileceğin ve doğru cinsel bilgiyi aktaracak birisi yok,o yüzden olay sende bitiyor kardeşim.Ameliyat olman için mikro penise sahip olman gerekli ki anlattıklarından sorununun nedeni tamamen psikolojik.
    İlk öncelikle ameliyat için ben de mikropenis durumuna sahip olmak gerekiyor zannediyordum ama öyle bir şart yokmuş.

    Evet, kadınların penis boyu hakkında ne düşündükleri hakkında en ufak bir fikrim yok, ama yine dediğin gibi bu konuda beni bilgilendirecek kimsede yok.

    Benim de ilk takıntım bu olmasa da ilk ciddi takıntım olmaya başladı çünkü her yalnız başına kaldığımda bunu düşünmekten yoruldum. Bu yüzden ilk amacım kilo vermek oldu artık. Neyse hayırlısı hocam, bir doktora görünüyüm de rahatlatabilir beni o.

  7. #17
    Moderatör SeLf_ConTRoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2012
    Yer
    united kingdom
    Mesajlar
    739

    Standart

    ikili iliskilerde karsi tarafi doyuma ulastiran sadece penis yada boyutu degildir ki.ellerin gozlerin dilin dudaklarin nefesin...takinti yaptigin sey kadar hatta belki de ondan bile daha onemli.oyle kadinlar yada erkekler var ki cinsel birlesme gerceklesmeden sirf bu duyularla doyuma ulasabiliyorlar.sana dusen hepsini bir butun olarak kullanip karsindaki insana bunlarin butununden olusan bir haz yasatabilmek.adamin 20 cm penisi olsa ne opmesini ne oksamasini nede koklamasini bilse sence kadin o iliskiden bir zevk alabilir mi?
    Elif gibi yalnızım,

    Ne esrem var, ne ötrem.

    Ne beni durduran bir cezmim

    Ne de bana ben katan bir şeddem var.

    Ne elimi tutan bir harf

    Ne anlam katan bir harekem…

    Kalakaldım sayfalar ortasında.

    İşte ben gibi, sen gibi…

    Bir okuyan bekledim,

    Bir hıfzeden belki…

    Gölgesini istedim bir dostun med gibi…

    Sızım Elif sızısı…

  8. #18
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2018
    Mesajlar
    8

    Standart

    Doktora gittim, yeterli olduğunu söyledi, ameliyatı da özel de olabilirsin dedi. Ben de keyfi yapılabiliyor mu bu ameliyat dedim, o da evet dedi. Ama ameliyat konusunda cevap verirken emin değil gibiydi. Neyse emin olabilmek için ailemden gizli bir şekilde özel hastaneye gidip, bir öğrenciye göre aşırı pahalı olan muayene ücretini verip muayene olmayı planlıyorum. Ondan da evet kararı duyarsam takıntım çok büyük ölçüde bitmiş olacak.

  9. #19
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2018
    Mesajlar
    8

    Standart

    Ailemden gizli olarak özeldeki doktora gittim. Adam çok insaflı olacak ki, tahlile filan gerek yok, çok sağlamsın dedi. Ameliyat diye de bir şey yok dedi, onu yapanlar şarlatanlar dedi, onlar doktor değil, kasap dedi.

    Kilo verirsen bir kaç cm uzayacak dedi. Bunu kafaya takarsan hayatın çekilmez olur, için içini yer sürekli ve hasta olursun, insanların yanında kafan yukarıda yürü dedi,bir sürü normal olduğumu anlatan cümleler sarfetti.

    Ama ben yapamıyorum, bunu taka taka gerçekten hasta olmaya başladım. Hiçbir şeye odaklanamıyorum, odaklanması da gereksiz buluyorum çünkü karşımdaki kadının beni bu boy meselesi yüzünden aşağılamasından korkuyorum.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Ömür boyu sürüyor mu?
    By tuba. in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 18-04-2016, 09:50 PM
  2. gün boyu karın guruldaması.
    By hasanderya in forum Obsesif- Kompulsif Bozukluk OKB ( Saplantı - Zorlantı )
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24-04-2015, 10:18 PM
  3. "penis" hakkında
    By Bülent in forum İlişkiler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-08-2014, 12:09 PM
  4. Yalnızlık Ömür Boyu...
    By Selina in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 05-07-2010, 02:04 PM
  5. Ömür Boyu Sürermi????
    By wortex in forum Paylaşım Köşesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 08-06-2008, 06:52 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •