Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Paxil 20mg ilacı ve yoksunluk sendromu?

  1. #1
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    23

    Post Paxil 20mg ilacı ve yoksunluk sendromu?

    Arkadaşlar merhaba, bende OKB ve Sosyal Fobi hastalığı var. 4 yıla yakın bir süredir Paxil 20mg ilacını içiyorum. İlk 15 gün yarım, sonra 1, sonra 2 derken; şimdi sabahları 3 tane içiyorum. 2 yıldır da bu şekilde içiyorum. Benim SGK'm yok, annemin ve babamın üstüne ilaç yazdırırdım; fakat doktor günde 1 tane içiyor diye göstermiş, ben ise 3 tane içtiğim için haplarım bitti, fakat sistemde hala haplarım var gözüküyor. Yani hap yazdıramıyorum. Şimdi, zaten ben artık hap içmek istemiyordum, ne olursa olsun diyecektim, buda bahane oldu..

    Ben bir kaç gün hap içmesem ne olur? Hapı böyle birden bıraksam ne olur?
    Konu hihihag tarafından (4 Hafta önce Saat 02:07 PM ) değiştirilmiştir. Sebep: Düzeltme

  2. #2

    Standart

    kendi deneyimlerimden yola çıkarak şunları söyleyebilirim,

    başlıktada söylediğin gibi vücudun yoksunluk çeker. dinç hissetmezsin.başında ve vücutta zonklamalar olur.

    kafana göre ilaçları bırakmamalısın. doktor kontrolünde azar azar içip bırakırsan sıkıntı çekmezsin.azaltma dozlarını doktorun belirler

    ilaç temini yönünden durumun zormuş Allah yardımcın olsun
    Kaybedenler kulübünün daimi üyesi.. Eksiksiz bir Loser...

  3. #3
    Karar Dönemi Suveydaaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2017
    Yer
    Simerenya
    Mesajlar
    112

    Standart

    Iyi olmamış ya niye doktorun dediği gibi almadın ilaçlarını. Tekrar başladığında dozajını ilk düşük al daha sonra arttır. .Doktoruna da git bir gözük tedavini düzgün bir şekilde devam ettirmeye bak .

  4. #4
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    206

    Standart

    Bir anda bırakmak hastalığının tekrar alevlenmesine sebep olabilir. Keşke kafana göre doz arttırımı yapmasaydın. Madem daha fazla kullanmak istiyordun o zaman 20 mg yerine daha yüksek doz kullansaydın keşke..

  5. #5
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    23

    Standart

    Alıntı Suveydaaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iyi olmamış ya niye doktorun dediği gibi almadın ilaçlarını. Tekrar başladığında dozajını ilk düşük al daha sonra arttır. .Doktoruna da git bir gözük tedavini düzgün bir şekilde devam ettirmeye bak .
    Doktorun dediği gibi aldım. İlk 15 gün yarım, sonra 1, sonra 2 derken; son 2 yıldır da sabahları 3 tane içiyorum.

  6. #6
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    23

    Standart

    Alıntı weepingeyes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir anda bırakmak hastalığının tekrar alevlenmesine sebep olabilir. Keşke kafana göre doz arttırımı yapmasaydın. Madem daha fazla kullanmak istiyordun o zaman 20 mg yerine daha yüksek doz kullansaydın keşke..
    Hayır kafama göre değil, doktorun dediği gibi aldım. İlk 15 gün yarım, sonra 1, sonra 2 derken; son 2 yıldır da sabahları 3 tane içiyorum.

  7. #7
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    23

    Standart

    Alıntı miskin oğlan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendi deneyimlerimden yola çıkarak şunları söyleyebilirim,

    başlıktada söylediğin gibi vücudun yoksunluk çeker. dinç hissetmezsin.başında ve vücutta zonklamalar olur.

    kafana göre ilaçları bırakmamalısın. doktor kontrolünde azar azar içip bırakırsan sıkıntı çekmezsin.azaltma dozlarını doktorun belirler

    ilaç temini yönünden durumun zormuş Allah yardımcın olsun
    Peki bu acıya katlanılır mı?

  8. #8
    Karar Dönemi Suveydaaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2017
    Yer
    Simerenya
    Mesajlar
    112

    Standart

    Katlanma zaten doktora git hemen söyle doktoruna o sana yardımcı olur böyle bekleme kötü olursun.

  9. #9
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    206

    Standart

    Alıntı hihihag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır kafama göre değil, doktorun dediği gibi aldım. İlk 15 gün yarım, sonra 1, sonra 2 derken; son 2 yıldır da sabahları 3 tane içiyorum.
    Doktor o zaman neden doz arttırımına göre ilaç yazmamış ki? Rapor çıkarttırmayı deneyebilirsin yani 3 aylık filan ilacını bi seferde verirler sende azalta azalta bırakırsın. Serotonin seviyende dalgalanma olacağı için sıkıntı çekebilirsin. Olmadı kendin dışardan prim ödeyerek sigortanı yaptır. Aylık en düşük limit 60 Tl gibi bir şey. Yarın birgün ALLAH korusun daha büyük bir sıkıntı çıkarsa sigortaya ihtiyacın olabilir. Durumun iyi değilse gelir testi yaptır ona göre aylık bir ücret çıkarrırlar sana..

  10. #10
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    23

    Standart

    Arkadaşlar 4 tane hapım kaldı, yarın hepsini içeceğim (Zaten günde 3 tane içiyorum) başka da kalmıyor.. Allah yardımcım olsun. ://

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Paxil 20mg ilacımı 4 yıla yakın bir süredir içiyorum. Artık bırakmak istiyorum.
    By hihihag in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 16-09-2018, 02:15 PM
  2. Wellbutrin Xl - Paxera 20mg hk;
    By dnzkrc26 in forum İlaç Tedavisi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 04-02-2014, 11:31 AM
  3. Xetanor 20mg ve ZOLERİP 5mg + Bir Kaç Sorum
    By BBCode in forum İlaç Tedavisi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 05-11-2013, 02:53 AM
  4. paxil bırakma sendromu
    By ateşsu in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16-04-2013, 09:48 AM
  5. Paxil 20 mg
    By Mehmet in forum Depresyon
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 24-04-2011, 11:22 AM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •