Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Paxil 20mg ilacımı 4 yıla yakın bir süredir içiyorum. Artık bırakmak istiyorum.

  1. #1
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    16

    Post Paxil 20mg ilacımı 4 yıla yakın bir süredir içiyorum. Artık bırakmak istiyorum.

    Paxil 20mg ilacını 3 yıl, 6 aydır düzenli içiyorum. İlk 15 gün yarım aldım, sonra 1 aldım, sonra 2 aldım derken son 2 yıldır da sabahları tok karnına 3 tane içiyorum. OKB ve Sosyal Fobi hastalığım var. Devasa bir iyileşme olmasa da, yüzde 30 civarı daha iyiyim diyebilirim. Fakat iç iç nereye kadar? Bıktım. Gözümdeki o 4 yıllık perde kalksın istiyorum. Belki daha enerjik olurum. Şimdi hep uykum var. SGK'lı değilim, son 1 yıldır doktor görmüyorum. Ben bırakmak istiyorum, ve siz bilgili kişilerden bırakma tavsiyesi, doz azaltarak bırakma tavsiyesi istiyorum. Ayrıca benim piyasada kullanmadığım hapta kalmadı. Hepsi yan etki yaptı, alışamadım. Paxil ile birlikte her hapı içtim, piyasada ne varsa. Tabi doktorumun önerisi ile.. Bir süre de Anafranil adlı ilacı içtim, fakat o da 3-4 ay sonra yan etki yapınca bıraktım. Zaten dozu da azdı. Bu Anafranil erkeklerde göğüs büyümesi yapıyormuş gibi şeylerde okudum. Ve göğüslerimde de büyüme var. Bunun için de ne yapmalıyım? Son olarak ise Paxil'i bırakma önerisi istiyorum. Birde beyne şok falan varmış. Doktorum sana gerek yok demişti, onu da yaptırmak istiyorum. Teşekkürler.

  2. #2
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    714

    Standart

    Az önceki konuda psikiyatriye git demiştim zaten ilaç kullanıyormuşsun bilmiyordum. Eğer o kadar uzun süre ilaç kullanıp hala olumlu bir sonuç alamadıysan o ilaç sana göre değil demektir bunu net olarak söyliyim. Belki teşhisin yanlıştır OKB ve Sosyal fobinin yanında başka bir şeyde olabilir. Çünkü kesin konulan teşhise uygulanan ilaçların etki ettiğine inanıyorum ama sende neredeyse etmemiş. Burada ilaç konusunda pek bilgili insan görmedim, klişe olacak ama azaltarak bırakmalısın. Beyne şok dediğin EKT sanırım? Genelde ilaca dirençli ve intihara meyilli hastalara uygulanıyor ve son çare diye biliyorum, açıkçası ben beynime elektrik vermezdim veyahut çok iyi araştırmalısın çünkü basit bir şey değil bu, internetten baksan iyi olur; bilincini kaybeden var mı vs diye.
    Ben doğru ilacı bulamadığını düşünüyorum özetle.
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  3. #3
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Dec 2017
    Yer
    Isparta
    Mesajlar
    57

    Standart

    Beyne şok vermek için hastaneye yatman gerek ancak o şekilde yapıyorlar .Beyne şok yani Ekt bir kere değil 6,7 defa yapılıyor bir süre bazı şeyleri unutuyorsun ve hissizlesiyorsun .Iyi düşün eğer gerçekten ihtiyacın varsa yaptır. Ama dedigim gibi hastaneye Yatman gerek Ekt yaptırmak icin.Eger etki etmezse dozu arttirip 10 geçik şokta verebilirler.

  4. #4

    Standart

    Dağın başına attılar psikiyatri servisini. 1 otobüs gidiyor o da yarım saatte bir gidiyor. 4 aydır gitmiyorum doktora. 10 gündür lamictal almıyorum doktora söylemem lazım.
    "İnanırsan Hayaller Gerçek Olur" Aynur Meydan'ın şiirinden. Çok doğru bir söz ama hiç tavsiye etmem...

  5. #5
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    178

    Standart

    Yine doktor gözetiminde bırakmanı tavsiye ederim. Zira serotonin dengesizliği sonucu daha kötü duruma gelebilirsin..

  6. #6
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    16

    Standart

    Alıntı nickname Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Az önceki konuda psikiyatriye git demiştim zaten ilaç kullanıyormuşsun bilmiyordum. Eğer o kadar uzun süre ilaç kullanıp hala olumlu bir sonuç alamadıysan o ilaç sana göre değil demektir bunu net olarak söyliyim. Belki teşhisin yanlıştır OKB ve Sosyal fobinin yanında başka bir şeyde olabilir. Çünkü kesin konulan teşhise uygulanan ilaçların etki ettiğine inanıyorum ama sende neredeyse etmemiş. Burada ilaç konusunda pek bilgili insan görmedim, klişe olacak ama azaltarak bırakmalısın. Beyne şok dediğin EKT sanırım? Genelde ilaca dirençli ve intihara meyilli hastalara uygulanıyor ve son çare diye biliyorum, açıkçası ben beynime elektrik vermezdim veyahut çok iyi araştırmalısın çünkü basit bir şey değil bu, internetten baksan iyi olur; bilincini kaybeden var mı vs diye.
    Ben doğru ilacı bulamadığını düşünüyorum özetle.
    Paxil ilacı hariç her ilacı denedim. Hepsi yan etki yaptı, iyice bunaldım. Tek Paxil'e alıştım. Bence de 4 yılda baya bir, bari yüzde 70 falan iyileşme olması lazımdı. Ama doktorum bile ilaç kalmadı gibi bir espri bile yapmıştı.

  7. #7
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    16

    Standart

    Alıntı Suveydaaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyne şok vermek için hastaneye yatman gerek ancak o şekilde yapıyorlar .Beyne şok yani Ekt bir kere değil 6,7 defa yapılıyor bir süre bazı şeyleri unutuyorsun ve hissizlesiyorsun .Iyi düşün eğer gerçekten ihtiyacın varsa yaptır. Ama dedigim gibi hastaneye Yatman gerek Ekt yaptırmak icin.Eger etki etmezse dozu arttirip 10 geçik şokta verebilirler.
    Bu EKT zararlı mı? Yani felç, ölüm gibi şeyler olmaz değil mi? 21 yaşındayım bana yaparlar mı? Heyet raporu falan mı almam gerekiyor? Çünkü SGK'mda yok, 1 yıldır doktorda görmüyorum.

  8. #8
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    16

    Standart

    Alıntı osmangazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dağın başına attılar psikiyatri servisini. 1 otobüs gidiyor o da yarım saatte bir gidiyor. 4 aydır gitmiyorum doktora. 10 gündür lamictal almıyorum doktora söylemem lazım.
    Eğer ilacını uzun süredir içiyorsan git tabi, birden kesme, 10 gün uzun bir süre..

  9. #9
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jan 2018
    Mesajlar
    16

    Standart

    Alıntı weepingeyes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yine doktor gözetiminde bırakmanı tavsiye ederim. Zira serotonin dengesizliği sonucu daha kötü duruma gelebilirsin..
    SGK'm olsa (

  10. #10
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    178

    Standart

    Alıntı hihihag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SGK'm olsa (
    Ben de çalışmadığım ve öğrenci olmadığım için yoktu sgk. Aylık 60 tl'ye sigortamı dışardan kendim yaptırıyorum. Olması gereken doz azaltmak ama ne kadar azaltmak? Ve ek olarak alternatif başka bir ilaca gerek var mı? İşte bunu bilen psikiatris. Olmadı bir seferlik ücretli hasta olarak git vezneye muayene ücreti öde. Son defa geldiğini ilacı bırakmak istediğini söyle.

    Sigara gibi bir şey değil ki bu. O kadar sene yüksek serotonine alışmış beyin, bir anda azalınca sert tepkiler verebilir..

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Ölmek istiyorum artık
    By weepingeyes in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 26-11-2017, 12:14 AM
  2. Paxil ilacını bırakmak?
    By ismail19 in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 03-08-2017, 05:01 PM
  3. ilaçlar iyi gelmiyor..bırakmak istiyorum
    By gamlıbaykus in forum Depresyon
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 18-08-2016, 02:58 PM
  4. ilaçları bırakmak istiyorum
    By psipipolar in forum Bipolar Bozukluk ( Manik Depresif - İki uçlu duygu durumu bozukluğu )
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03-09-2009, 12:12 AM
  5. depresyon ilaçlarımı bırakmak istiyorum
    By ekvator in forum Depresyon
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 03-12-2008, 08:21 PM

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •