5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Lustral maceram

  1. #1
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.487

    Standart Lustral maceram

    17.08.2018
    merhaba arkadaşlar.bir kaç aydır lustal ve abilify kullanıyorum.panik atağıma iyi geldi.ancak yan etkileri ağır basmaya başladı.örneğin yutma zorluğu,idrar yapma zorluğu,uyku hali ve uykuya dalamama durumu.bunlar için doktoruma gidip mümkünse ilacı değiştirmesini isteyeceğim.özellikle intihar düşüncesi ağır bastı.yüksekten atlamak ve traş olurken kendimi kesme gibi baya güçlü istekler geldi.ama bir an başka şeye odaklanınca gidiyor.

  2. #2
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    905

    Standart

    İdrar yapamama , yutma zorluğu, intihar ve kendini kesme isteğinin yanında küçük bir durum gibi kalıyor. Bu tehlikeli istekler OKB'ye benziyor, bir anda çıktığını düşünmüyorum. İnsanı gerçekten yıpratır ve balkona bile çıkamazsın. Gelir-geçer bir durum olduğunu düşünüyorum, sadece sabret.
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  3. #3
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    230

    Standart

    Alıntı montevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    17.08.2018
    merhaba arkadaşlar.bir kaç aydır lustal ve abilify kullanıyorum.panik atağıma iyi geldi.ancak yan etkileri ağır basmaya başladı.örneğin yutma zorluğu,idrar yapma zorluğu,uyku hali ve uykuya dalamama durumu.bunlar için doktoruma gidip mümkünse ilacı değiştirmesini isteyeceğim.özellikle intihar düşüncesi ağır bastı.yüksekten atlamak ve traş olurken kendimi kesme gibi baya güçlü istekler geldi.ama bir an başka şeye odaklanınca gidiyor.
    İdrar yapma güçlüğü neredeyse her SSRI türevi depresantta yani serotonine etki eden depresantta olur. Ben paxera kullanıyorum bende de var idrar güçlüğü, iştahsızlık, halsizlik vs.. Ama intihar durumu var ise doktoruna danış muhakkak.

  4. #4
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.487

    Standart

    20.09.2018

    bi süredir 100mg alıyorum lustrali.bırakma niyetindeiym.50ye düşürücem.gititğim doktor yılbaşına kadar doluymuş ben de başka hastaneden sıra aldım.ordaki doktora danışıcam.bana pek yaramadı bu ilaç

  5. #5
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.487

    Standart

    son 3 haftadır perişan durumdayım.grip oldum.üstüne lustral bitti ve doktor randevusunu ancak 1 hafta sonraya bulabildim.bu arada yoksunluğu dibine kadar yaşadım ve resmen mumyaya döndüm.ilacı aldım sonunda ama halen toparlanamadım.bu arada başka bi doktora gitmek durumunda kaldım ona derdimi anlatırken eşimin yandığını söylerken gene nöbet geçirdim.ben hikayemi baştan anlatınca nöbet geçiriyorum.hal böyle olunca ilacı bırakmak bi yana aynı doz 2 kutu verdi.bu iş nasıl gidecek kestiremiyorum.

Benzer Konular

  1. Lustral
    By yunusSF in forum İlaç Tedavisi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 07-05-2017, 03:59 PM
  2. lustral
    By nervous in forum Yaygınlaşmış Kaygı Bozukluğu
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 07-01-2013, 07:10 PM
  3. lustral ve doz sorunu
    By scatro in forum Panik Atak
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 19-12-2012, 07:01 PM
  4. Lustral yan etki
    By reloaded in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 30-11-2012, 01:44 AM
  5. lustral
    By sonbahardayım in forum Depresyon
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 04-12-2010, 08:43 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •