Sayfa 6/6 İlkİlk ... 23456
59 sonuçtan 51 ile 59 arası

Konu: Eşcinsellik/Biseksüellik Takıntısı Lütfen Yardım!

  1. #51
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    Alıntı Lembre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 23 yaşındayım. 13 yaşında fark ettim. Ögretmenime aşık olmuştum Kendimi suçladım.Ailemi suçladım.Allah'ı suçladım.Ölmeyi çok istedim. Herkes farklı ben farklıydım.20 Yaşına kadar çok acılar çektim. Yıllardır depresyondaydım ama haberim yoktu. Sonra ilaçlara başladım şuan iyiyim. Her şeyi akışına bıraktım. Eşcinsel yada değil biseksüel yada değil ne önemi var önemli olan insan olabilmek.
    20 yaşına kadar çektiğiniz acıların sebebi eşcinsellik takıntısı mıydı? yoksa eşcinsel olmanız mıydı?

  2. #52
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    Bir de saçma olacak ama, mesela aşık olduğunuzu nasıl anladınız. yani aklınızdan falan hiç çıkmıyor muydu vs.

  3. #53
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2017
    Mesajlar
    23

    Standart

    Alıntı Ex Nihilo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 yaşına kadar çektiğiniz acıların sebebi eşcinsellik takıntısı mıydı? yoksa eşcinsel olmanız mıydı?
    Evet eşçinsel olduğum için toplum baskısı aile baskısı falan filan onlar yüzünden kaygı ve depresyon yaşadım. Sen nasıl bir kızdan hoşlanıyorsan öyle birşey.Romantik çekim işte romantik hayaller aynı evi paylaşma istediği onunla uyuyup onunla uyanmak vs vs temiz duygular işte erkeğin bir kızı sevmesi gibi saf temiz duygular cinsel çekim ve dürtüler

  4. #54
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2017
    Mesajlar
    23

    Standart

    Ha bu arada her insanda erkeklik ve kadınlık hormonu vardır.Erkek diyoruz çünkü erkeklik hormonu ağır bastığı için ama erkeklerde de kadınlık hormonu vardır ama az salgılanıyordur.Bu arada nazi almanyasında eşcinsellere erkeklik hormonu vermişler ama hiçbir etki etmemiş.Psikiyatri psikoloji eşcinselligi hastalık olarak kabul etmiyor.Eşcinsel olmak korkulacak birşey değil. Birçok memeli hayvanda eşcinsellik görülüyor. Bir çok ülkede evlilikleri yasal.Eşcinseller korkulacak insanlar değil çoğu birçok normal insandan daha duyarlı daha hassas insanlardır. Bunları niye yazdım bilmiyorum ama yazmak istedim. Yazım yanlışlıkları için kusura bakma telefondan yazıyorum.iyi günler veya iyi geceler
    Konu Lembre tarafından (1 gün önce Saat 10:42 PM ) değiştirilmiştir.

  5. #55
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    Dec 2014
    Mesajlar
    2.686

    Standart

    Hmmm bu durum artık eşcinsellik takıntısı falan değil, eşcinselliğe kayış halini almış. Çünkü içinden gelen, derinden-yürekten hissettiğin duyguları, öneriyle-teselliyle değiştiremezsin. Sokakta ya da belli ortamlarda çekinsen bile arkadaşlık sitelerinden, internetten senle aynı dürtüleri hisseden kişilere ulaşmaya başlama ihtimalin yüksek bir süre sonra. Bilemiyorum. Seni rahatsız eden şey acaba toplum baskısı mı, vicdanen suçlu hissetmek mi? Umarım ikincisidir. Çünkü birincisini sanal ortamlarda, gizli buluşma köşelerinde aşarsın.

  6. #56
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    Alıntı dreamer8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hmmm bu durum artık eşcinsellik takıntısı falan değil, eşcinselliğe kayış halini almış. Çünkü içinden gelen, derinden-yürekten hissettiğin duyguları, öneriyle-teselliyle değiştiremezsin. Sokakta ya da belli ortamlarda çekinsen bile arkadaşlık sitelerinden, internetten senle aynı dürtüleri hisseden kişilere ulaşmaya başlama ihtimalin yüksek bir süre sonra. Bilemiyorum. Seni rahatsız eden şey acaba toplum baskısı mı, vicdanen suçlu hissetmek mi? Umarım ikincisidir. Çünkü birincisini sanal ortamlarda, gizli buluşma köşelerinde aşarsın.
    Abi ben hiç bir erkeğe karşı, romantik bir çekim, cinsel dürtü vs. hissetmedim. Bu romantik dürtüleri, cinsel çekimleri hep kızlara karşı hissettim. Eşcinsel arkadaşlar alınmasınlar, ama ben bir kıza hissettiğim duyguları, ona kurduğum hayalleri bir erkeğe hissetmedim hiç. garip geliyor, işin cinsel boyutuysa iğrenç geliyor. Hala bir kızı seviyorum hatta. Anlatabildim mi? Beni rahatsız eden şey, toplum baskısı değil, eğer ben bir şeyden mutlu olursam, illaki onu bir şekilde gerçekleştiririm, ama değilim. Hiç bir erkeğe bir şey hissetmedim, hissetmiyorum da.

  7. #57
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    E tabiki şöyle bir durum da var, eşcinseller, türkiye de iyi bir hayata sahip olamazlar, içlerinden geldiği gibi yaşayamazlar.
    Tabiki bu da insanı endişelendirir, ama burda ince bir fark var, Lembre adlı arkadaştan örnek vereyim. O eşcinsel olduğu için mutlu, onu toplum baskısı üzmüş, yani bir baskı olmasa hiç de öyle mutsuz olmazmış. Ama benim mutsuzluğumun asıl sebebi toplum baskısı değil. Kendimle alakalı, midem kalkar gibi oluyor aklıma geldikçe, öyle ufak bir şey düşündüğümde.

  8. #58
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    Lembreye onu sorma sebebim de, acaba geçmişte bir erkekten hoşlandım da, farkında olmadım mı diyeydi. Fakat ben onun o söylediği hisleri hep kızlara karşı hissettim. Erkeklere karşı değil.

  9. #59
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Apr 2018
    Mesajlar
    31

    Standart

    Ya mesela, yine bu düşüncelerdeyken şöyle oldu, okulda yat gezisi vardı. Hoşlandığım kız da gidicekti, hayal kurmaya başlamışım farkında olmadan. Yani onunla birlikte dans ediyoruz, göğsüme uzanmış, yıldızlara bakıyoruz vesaire. Hani ne bileyim bir yatakta yatarken, yanımda bir kadın olsun isterim. Onunla uyanmak vs.

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 23456

Benzer Konular

  1. Eşcinsel olma takıntısı yardım edin lütfen :(
    By Vefat in forum Obsesif- Kompulsif Bozukluk OKB ( Saplantı - Zorlantı )
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 27-10-2017, 09:45 PM
  2. Eşcinsellik Takıntısı
    By Gwíneth in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 14-07-2015, 11:09 AM
  3. Eşcinsellik Takıntısı
    By Bluee in forum Obsesif- Kompulsif Bozukluk OKB ( Saplantı - Zorlantı )
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 11-07-2015, 11:30 AM
  4. eşcinsellik takıntısı
    By hamditaspinar in forum Obsesif- Kompulsif Bozukluk OKB ( Saplantı - Zorlantı )
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 11-01-2015, 07:57 PM
  5. küfür takıntısı, alınganlık lütfen yardım .. :(
    By yardım.45 in forum Obsesif- Kompulsif Bozukluk OKB ( Saplantı - Zorlantı )
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16-07-2013, 04:26 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •