Sayfa 4/4 İlkİlk 1234
39 sonuçtan 31 ile 39 arası

Konu: İş fobisi-Anksiyete bozukluğu...Benim durumumda olan var mı?

  1. #31
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2017
    Mesajlar
    64

    Standart

    Alıntı mutsuz.punk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda aktif kullanici var mi bilmiyorum ama yine de konuyu bir kere de ben hortlatacagim.
    nerdeyse 30 olacagim hala calisma hayatina baslayamadim. uzuluyorum sürekli iş ariyorum ama basvurmuyorum bile.
    bazen bi cesaret geliyo basvuruyorum gorusmeye cagiriyolar daha gorusme gunu gelmeden bende stres mide bulantisi basliyor ve gitmiyorum
    Ben de 26 yasindayim ayni sorunlari yasiyorum şu an işsizim daha önce 9 ay kadar calisma deneyimim oldu üniversite hayatimda anksiyete ve sosyal fobi oldugum ortaya cikti bir yıl önce kisa süreli ilac kullanmama ragmen yine de iş başvurusu yaparken aşırı heyecan oluyor benim icin iyi olan bir işi sırf anksiyete yüzünden kabul etmedim ortamdan kaçtım duygularimdan kactim. Hayatimi zehir ediyorum ama bu benim elimde değil. Bazen dediğiniz gibi cesaret geliyo başvuru yapiyorum aslinda görüşmeye de gidiyorum ama konuşurken birden ortamdan hizlica uzaklasma istegi doğuyor korku ve kaygi had safhaya geliyor.. belki bir potansiyel var ama degerlendirememek ve ailem dahil yakin cevremin bunu anlamiyor oluşu çok üzücü bir durum. Allah bu dertten muzdarip olanlara kolaylik ve sabir versin inşallah.
    "Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim."

  2. #32
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    910

    Standart

    Alıntı rainy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de 26 yasindayim ayni sorunlari yasiyorum şu an işsizim daha önce 9 ay kadar calisma deneyimim oldu üniversite hayatimda anksiyete ve sosyal fobi oldugum ortaya cikti bir yıl önce kisa süreli ilac kullanmama ragmen yine de iş başvurusu yaparken aşırı heyecan oluyor benim icin iyi olan bir işi sırf anksiyete yüzünden kabul etmedim ortamdan kaçtım duygularimdan kactim. Hayatimi zehir ediyorum ama bu benim elimde değil. Bazen dediğiniz gibi cesaret geliyo başvuru yapiyorum aslinda görüşmeye de gidiyorum ama konuşurken birden ortamdan hizlica uzaklasma istegi doğuyor korku ve kaygi had safhaya geliyor.. belki bir potansiyel var ama degerlendirememek ve ailem dahil yakin cevremin bunu anlamiyor oluşu çok üzücü bir durum. Allah bu dertten muzdarip olanlara kolaylik ve sabir versin inşallah.
    İnternetten iş başvurusu yapsan? Yani internet üzerinden de çalışma olanakları mevcut artık bazı şeyleri kabul edip ona göre yaşamak olabilir en azından para kazanırsın..
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  3. #33
    Çıraklık Dönemi osmangazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Mesajlar
    1.056

    Standart

    Foruma yeni mesaj atılması teşvik edilmeli. Bu forumdaki gibi değerlerlendiemelerle her üyenin istatistiği olacaktır. Her beğendim, her katılıyorum bir + mesela , katılmıyorum beğenmedim - puan mesela. Faydalı ,komik, galip , samimi gibi değerlendirmeler mevcut.
    "İnanırsan Hayaller Gerçek Olur" Aynur Meydan'ın şiirinden. Çok doğru bir söz ama hiç tavsiye etmem...

  4. #34
    Çıraklık Dönemi osmangazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Mesajlar
    1.056

    Standart

    Yanlış konuya yazmışım iyi mi?
    "İnanırsan Hayaller Gerçek Olur" Aynur Meydan'ın şiirinden. Çok doğru bir söz ama hiç tavsiye etmem...

  5. #35
    Cahillik Dönemi nickname - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    910

    Standart

    Alıntı osmangazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Foruma yeni mesaj atılması teşvik edilmeli. Bu forumdaki gibi değerlerlendiemelerle her üyenin istatistiği olacaktır. Her beğendim, her katılıyorum bir + mesela , katılmıyorum beğenmedim - puan mesela. Faydalı ,komik, galip , samimi gibi değerlendirmeler mevcut.
    anladım abi doğru söylüyorsun baksana e-sigara forumu bile capcanlı, adamlar çabalamış ki üye çekmişler demekki hoş bir ortam olsa insanlar gelir ki burasının daha işlek olması gerek o foruma kıyasla diye düşünüyorum fakat ilgilenen yok. Senin kadar eskiyi bilmiyorum ama konuları görüyorum eskiden anlık chat gibi yazışmalar var forumda işlekmiş sonradan işlekliğini kaybetmiş muhtemelen ilgisizlikten..
    ''Genelde öyle olur dostum. Hayat, mutsuzluk fonunun üzerine mutluluk kırıntıları dökülmüş bir resim gibidir. Normal olan mutsuz olman zaten. Mutlu olman anormaldi.''
    dreamer8

  6. #36
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2017
    Mesajlar
    64

    Standart

    Alıntı nickname Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnternetten iş başvurusu yapsan? Yani internet üzerinden de çalışma olanakları mevcut artık bazı şeyleri kabul edip ona göre yaşamak olabilir en azından para kazanırsın..
    Internetten iş yürütmek için bi konuda bilgili olmak gerekmiyor mu peki ben bu konuyu bilmiyorum hicbir fikrim yok aydinlatirsaniz sevinirim.
    "Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim."

  7. #37
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.499

    Standart

    pc programlama buna basit bi örnek

  8. #38
    Karar Dönemi
    Üyelik tarihi
    Aug 2017
    Mesajlar
    64

    Standart

    Alıntı montevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pc programlama buna basit bi örnek
    Tesekkurler cevap icin. Belli ki ben pc basinda çalışabilecek donanima sahip birisi degilim tabi blog acip hikaye falan da yazmayacaksam kesin benlik bi iş yok demektir. Ben yine normal is basvrularimi yapabiliyorum benim olayim iş görüşmesinde onu atlatirsam da iş hayatinda anksiyete sıkıntı çıkartıyor..
    "Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim."

  9. #39
    Çıraklık Dönemi
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    1.499

    Standart

    bir kutu xanax diyorum ben.daha önceden ev taşıma sırasında nedense karnım acayip şekilde kasılmaya başladı.beceremiyecem diye düşünüyordum hatta babama gel bile demiştim.ki babam bişey taşıyacak durumda değil.varlığı yeterdi.baktım olmuyor doktora gittim bana xanax verdi.bi güzel uyudum sonra işimi hallettim.

Sayfa 4/4 İlkİlk 1234

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-08-2010, 01:36 AM
  2. anksiyete bozukluğu
    By sibel_87 in forum Yaygınlaşmış Kaygı Bozukluğu
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 20-01-2010, 01:29 PM
  3. Benim Gibi Olan Var mı? [ Sadece Okumayın, cevapta atın mümkünse]
    By Leavemealone_ in forum Üyeler Konuşuyor / Dertleşiyor / Soru Soruyor
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 04-01-2010, 09:58 PM
  4. Yaygın Anksiyete Bozukluğu
    By Gümüş in forum Anksiyete ile Giden
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 17-12-2008, 05:43 PM
  5. Yaygın Anksiyete Bozukluğu Olan Hastalar nasıl Kişilerdir?
    By 9 ŞUBAT in forum Yaygınlaşmış Kaygı Bozukluğu
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-02-2008, 05:13 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •