Pesimist nedir ,neye denir?
"karamsar demektir. her şeye kötü tarafından bakan bunalıma mahkum insanlar için kullanılır ve pesimist kelimesi türkçemize fransızcadan gelmiştir. fransızcada pessimisive olarak kullanılır. türkiyede de buna örnek tabiki sagopa kajmer gösterilebilir."
"Rapçi Sagopa Kajmer'in kullanmasından sonra meşhur olmuş karamsar, kötümser anlamına gelen polyanacılığın zıttını veren kelimedir. Bazı gençlerimizin bunu çok güzel bir şey sanıp "ben pesimistim" şeklindeki karizma yapma çabaları bazı kitlelerce kabul görmüştür."
"yarısı dolu olan bardağın nasıl yarıya indiğini, neden yarıya indiğini, neden her zaman dolu olmadığını, başkalarının bardaklarının neden ve nasıl daha dolu olduğunu, eninde sonunda bardağın tamamen boşalacağını düşünen kişi."
"Karamsar anlamına gelir. Bu tipler daime depresif gezinirler. Ayrıca kendileri yetmezmiş gibi birde sizi, garip bir bunalıma, buhrana sokarlar. Uzak durulması gereken modellerdir kısaca. Aksi halde sizin için pek hayırlı olmayabilir. "
Ama karamsarlığın ve pesimistliğin iyi bir şey olmadığını küçük dostlara öğretmek gerekir.;)