Bugünlerde iyi hissediyorum, çok mutluyum :=) Her şeyi yapabilcek gücü görüyorum kendimde bu aralar.. Zor olsa da...
Printable View
Bugünlerde iyi hissediyorum, çok mutluyum :=) Her şeyi yapabilcek gücü görüyorum kendimde bu aralar.. Zor olsa da...
Senin adına çok sevindim. Mutlu olmayı hak ediyorsun. Umarım bu iyilik dönemin hayatın boyunca sürer.
çok tipsizsin :)
bu aralar uyeler gercek resimlerini paylasmaya basladi. forumda bir yarisma duzenleyelim bari :D
Resmine baktığımda pek çok şeyi aşabilecek biri görüyorum. Bıyıklar da gayet güzel yakışmış. Hiç sorun ve çaresizlik kokmuyor fotoğrafın maşallah.
Mutlu olduğuna sevindim.. Kim olduğunu bilmesem de..
Mutluyuz dedik ya başımıza taş yağdı, zaten hak etmiyorum orası ayrı. Kısa sürdü yani
[QUOTE=heraklitos;192358]ne oldu ? valize topla denize f
Ne oldu biliyo musun Heraklitoscum ben bi hıyarım işte bu oldu :)