\IndependenT/ Nickli Üyeden Alıntı
Öncelikle sağolun arkadaşlar tekrardan hoş buldum :) Bülbül arkadaşım dediğin gibi panik atak gerçekten de çok zahmetli bir rahatsızlık üstüne de anksiyete ataklarım oluyordu, gerçekten de çok zor bir süreçti benim için. Bu kadar soruna ve her şeye rağmen hayat gerçekten de yaşamaya değer. Madem dünyaya bir kere geliyoruz asla hayatı bırakmamamız lazım. Hayatın bizimle değil de bizim hayat ile dalga geçmemiz lazım.
Bu arada ilkyaz, ekstrasistol ek atım anlamına geliyor. Yani kalpte atımların bazen normalinden daha kısa sürede olması anlamına geliyor. Mesela tren ray değiştirirken nasıl değişik bir ritim hissettiriyor öyle bir şey ama ekstrasistolün ritm bozukluğu ile karıştırılmaması lazım. Bu değişik ve çok can sıkıcı bir illet. Onunla yaşamayı öğrenince hayatımızı olumsuz yönde etkilemiyor umarım anlatabilmişimdir.