bende okb mi ? acilen okuyun
Merhaba arkadaşlar. benim sizin yardımınıza çok ihtiyacım var LÜTFEN SONA KDAR OKUYUN. benim 21 yaşım var ve benim derdim sorunum çok ağır. arkadaşlar nereden başlıyacağımı bilmiyorum bende 1 yıl yarım şiddetlenen eşcinsel obsesif düşünceler ve ağır depresyon ve panik atak var geçen yılın(ocak ayından) bunlar geldiğinde tüm hayatım param parça oldu diyebilirim bilmiyorum neden amma bu düşünceler aniden yarandı aslında bende küçüklükten okb vardı amma o hafif okbdir şimdi ki gibi acı verici değildir. neyse geçelim esas meseleye bu düşünceler aklımda bir çok kötü düşünceler , dürtüler, kötü ve iğrenç şeyler yaradıyor aslında bu geldiğinden tahminen 2-3 ay sonra hafifleşti amma sonra yeniden atak yapmaya başladı şimdi ise beni tamamen bitirmiş bir durumda nerdeyse kendimden hiçkimseden nefret etmediyim kadar nefret ediyorum beni utandırası bir duruma saldı. bu düşüncelerleilk-ilk mücadele etmek oluyordusa şimdi karşı koymak olmuyor. Kötüsü bu ki arkadaş bu okb gelmeden önce benim kadınlara hep ilgim vardı amma bu geldiğinden sonra kadınlardanda soğudum bilmem neden. birkaç kere intihar girişiminde bulundum amma malassef hepisi başarısız oldu aslında yalnız şu anki halde beni ölüm kurtarir diye düşünnüyorum şehrimdeki doktorlarin bilik zayıflığı ve çok para istemeleri nedeniyle hiç bir zama psikiyatrik yanina gitmedim şu an ki durumda ne yapacağımı bilmiyorum. amma asıl sorun şu ki ben eşcinsel miyim ? aslında beni üzen okb değil bu sorudur çünki ben hep maço erkeğ oldum ve hep bu cür şeylerden iğrendim ve midem bulandı hiç bir zaman kendime böyle bir aşağlayıcı biri olarak görmek aklımdan bile geçmedi amma hayatımda yapdığım bazı yalnışlıklar (ergenlikteki yalnışlıklar) beni bu soru üzerinde düşündürdü tahminen 16 yaşlarımda merak ve cinsel ihtiyacimi ödemek için bir kaç kez eşcinsel ile ilişkide oldum tabii ki erkek rolünde kadın tavlamağda beceriksizliğim ve cinsel ihtiyacimi ödemek için yaptım amma tabiiki hep erkek rölünü aldım. ve bir kaç vakit sonra aklıma çoğu zaman gereksiz eşcinsel düşünceler gelirdi amma o zamanlar bunları hep boş düşünce olarak tamamlardım ve beni rahatsız bile etmezdi yani okb geçen yıl gelene gibi sapına kadar heteroseksüel olarak kendimi hep bilmişimdir. aslında arkadaşlar heteroseksüel kimliği sahib çok erkek var ki eşcinsel biriyle cinsel ilişkide cinsel ihtiyacini ödemek için olur ki onlarda hiç bir problem olmaz yani erkek dolüyle kadına ne yapiyorsa aynisini eşcinselle düşünerek. bende ise mesele farkl dün gece internetden çok aramalar yaptım bazi sitelerde diyordu ki ergenlik devrinde cinsellik şekillenir yani bireyin psikoljik anlamda cinsel seçimi bu devirde başlar bazı siteler ise aksini yazliyordu arkadaşlar ben doğumdan olarak heteroseksüelim ve çoçuklukumdan hep kızlara ilgim oldu amma dediğim gibi ergenlikte yapdığım bir hata beni yıkdı şu an çok pişmanım
ve arkadaşla bu tek okb mi beni bu düşüncelerle aldadiyormu yoksa ben gerçekten zamanla eşcinselmiyim mi yani bende eşcinsel dürtüler var amma bu okbdan mi ya ne mi bilmiyorum doğumdan değilde sonradan eşcinsellik olurmu ??? bildiğim tek şey yaptığım hatalara göre kendimi hiç affedmemem olacak yani arkadaşlar ben eskiden olduğu gibi olmaya çalışıyorum ne yapa bilirim lütfen yardım amma rica ediyorum teselli falan vermeyin gerçek bilgiler verin.