Ruh Halini Bir Resimle Anlat
İlk benden olsun ...
Printable View
Ruh Halini Bir Resimle Anlat
İlk benden olsun ...
Güzel, yaratıcı bir konu imiş. Benim resmim şimdilik şu: ;)
http://www.jeff-phillips.com/unsorte...ely_closet_jpg
Bunu hissediyorum.Nedir derseniz bilmem.Ruh halim bu şuanda:D
http://img1.blogcu.com/images/m/a/n/manyek/7ss3qf1.jpg
Ben de böyleyim ne yapalım...
isteöyle gözüküyor , bi seninki ve IDDQD ki gözükmüyor ..
sanirim biryerde yanlis yapiyorsun hayatimmm :)
bak ben resim yerlestiriyorum .
kendimi gercekten resimdeki kadin gibi hissediyorum ,
yeni tasindigimdan bayagi bi kaos icindeyim
canim bak burda resimli anlatim var
http://e-psikoloji.com/forum/showthr...-resim-eklenir
eeee isteöyle ..
resim bekliyorum ;)
beyaz sayfa
resim yüklemek isterdim ama nasıl yüklenir bilmiyorum
melankolik bak burda resimli anlatim var
http://e-psikoloji.com/forum/showthr...-resim-eklenir
[IMG]http://i55.tinypic.com/14io9pe.jpg[/IMG]
kendimi Hypnos ediyorum
http://bernhardhaeussner.de/upl/outp...erlays_ani.gif
http://catmas.com/images/2006/10/zzzzz.jpg
. ......IDDQD....... .
resim yüklemeyi bilmiyorum
buraya bakabilirsin bip bip
http://e-psikoloji.com/forum/showthr...-resim-eklenir
http://e-psikoloji.com/forum/attachm...1&d=1296071519
ruh halim aynen böyle cok karisik bu aralar...
neseli, mutlu ve coskulu...
saskin, ürkek ve korku dolu...
sessiz ve sakin...
kizgin, kirgin ve caresiz...
ama yinede hirsli ve mücadeleci...
yani her telden ruh halini yasiyorum...
Yazacak, anlatacak öyle cok seyim var ki aslinda, ama simdilik sadece
... (üc nokta) ile yetiniyorum
http://img479.imageshack.us/img479/3...sinthes3qk.jpg
hava ayaz ve ben bekliyorum işteee...
(bu kez inş başarırırım resmi yüklemeyi:))
Beni anlatacak bir resim yok sanırım beni simsiyah bir kağıt olarak düşünün tam ortasında bir küçük beyaz nokta işte o nokta ben birgün tamamen bembeyaz olur inşallah :(
Nefes alamıyorum, çok kötüyüm. Bunun için bir resim de bulamadım, hayal gücünüzü kullanın :D
http://www.aerospaceweb.org/aircraft...b52/b52_04.jpg
Eski Yorgun Agır ama hala servisteyim.
ruh halini resmetmek en zor olanıdır ...bunun resmedilmiş en iyi hali insanın yüzüdür ...belki ruh halini en iyi ressamlar bile çizmekte zorlanır ...
MERHABA.[]http://img814.imageshack.us/img814/6594/cgif45.jpg
Uploaded with ImageShack.us []
Biraz böyle işte...
http://e-psikoloji.com/forum/attachm...tid=1632&stc=1