Canım sıkılıyoooooooooooor XD
Printable View
Canım sıkılıyoooooooooooor XD
Forumu güncelleyip duruyorum sürekli biri yazsında yorum yapayım diye, bu bile bi çeşit takıntı yav , resmen kitlendim otistik gibi aynı hareketi sürekli yapıyorum belki bir saattir.
Ölü forumu canlandırmaya çalışıyoruz galiba. Zaten şurada konu açan,cevap veren 5 kişi falanız :D. Kulube, nickname, weepingeyes,dertbabasi,Osmangazi,dreamer bu kadar bir de ara sıra girenler var. Onlar da olmasa :D
dertbabası tarzını değiştirmiş ama eskiden sürekli batsın bu dünya!!!!!! derdi, artık demiyor. O yazdığın 5kişiyi de az çok tanıyorum zaten tanımamam mümkün değil dediğin gibi sadece biz varız :D 2016'da forum kalabalıktı hatta daha eskiden daha da kalabalıkmış, artık bitti gibi.
Kitap okumuyor musun artik