Bilmiyorum neyi nasıl idrak ettiğimi bile düşünemiyorum..Çok ağlıyorum daha fazla dayanamayacağım,çıkmam gerek arkadaşlar..Sağolun destekleriniz için...Dualarınızı esirgemeyin...
Printable View
dualarım seninle. allah yardım etsin.
Dünden beri hiçbir şey değişmedi...Hala deli gibi ağlıyorum..
Hatta neferitinin yazıs iyice dağıttı valla..İlk defa bu yıl bu kadar dibe vurduğumu hissediyorum..Halbuki daha kötü zamanlarım oldu..Sanırım artık güzel şeyler yaşamak iisteğim olayları tolere edebilme gücüme baskın çıktı..
Ama en çok koyan da sen oldun be yalnızlığım..Yine en yakın en sessiz dostum olduğunu gösterdin bana...
atomcekirdegi senle aynı duyguları yasıyorum.yasadıgın aynı acıların benzerlerını belkıde daha fazlasını cekıyorum aglamaya calısıyorum olmuyor aglayamıyorum kendımı sınırlenıp hep bıseylere kızıp hep bırılerıne kızıp duruyorum ıcımden.Ama takıı su sıteye geldım gelelı sankı ıcımden atamadım ama bıan olsun dusuncelerımden cıkarma gayrretı gosterebılıyorum ve en buyuk yardımcı buradakı arkadaslardan gelıyor.gercekten bazı sozlerı sureklı ıcımde tekrarlıyorum hanı ınsana 40kere delı dersen delı olurmus ya o sekıl..
Öyle tabii pcdoktor..Benim de iççimi rahat rahat boşaltabildiğim tek yer burası..Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim..
Derdimi biliyorum,dermanımı da...İçimde gücenmişlikle karışık öfke var..
Tabi bu aralar her daim gözpınarlarımın ucunda hazır bekleyen gözyaşlarımı da unutmamak gerek...
hala ordamısın atom dedikya değmeeez bir gün bir bakarsın yaşlanmışın
ve o zaman o yandıklarına ağladıklarına yıpranmışlığına ağlarsın
sebebi mi çünki o ağladıklarının kılı bile kıpırdamaz
ama ben yinede uygun bir otamda uygun bir pskolojiyle beklentilerini
karşı tarafa ifade etmeni tavsiye ederim