Ablacım en çok da erkek arkadaşıma kızıyorum;en çok ilgisine şefkatine ihtiyaç duyduğum insan o..Ama o bunu farkında bile değil....
Printable View
erkekler hep böyle canım. bazen çok duyarsız gamsız olabiliyorlar
öyle ama değilmi.kızla ilgilense kızda gitmezdi. biraz zaman ayırmak lazım
doğru söylüyosun adam bize bu imkanı sağladı. kızda giderse gitsin
zor be. ben artık hiç önemsemiyorum .tavrımı koyuyorum