Moralim çok bozuk, içimde hüzün var, ağlasam, ağlasam, doya doya ağlasam hiç susmacasına...:( Gelmedi gelemedi bir türlü yıllık iznim, koskoca bir ay var daha...:confused::(
Printable View
Moralim çok bozuk, içimde hüzün var, ağlasam, ağlasam, doya doya ağlasam hiç susmacasına...:( Gelmedi gelemedi bir türlü yıllık iznim, koskoca bir ay var daha...:confused::(
bertaraf eeeeeeeeetttttttttt!!!!!!
sonunda rahatlıcammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
bende rahatlamak istiyorum artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
offffffffffff sabah sabah bende sıkıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ne yapsammmm
evt hala öyleyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nerde yaşıyorsun berre?
karadenızde
dort beş gundur moralim sıfırın altında takıldı kaldı ,
oldugu yerde sayıyorda sayıyor ,
bakalım bugün yeni bir gun yeni bir hafta ,inşallah yeniden adrenalin seviyesi aşagı duşerde moralim yerine gelir .
9 şubat ne oldu bu aralar canın sıkkın...