-
Yok bu sene ben evin yolunu bulamayacagim sürekli köye git gel falan anlamıyorum.zaten çocuklar konusunda en yoruldugum yıl oldu.bir hafta evde duramadan bayram geliyor yine köye gideceğiz üç gün sonra.havalar zaten bir cok sıcak bir aşırı yağışlı geçiyor.bugun öğlen yandık oavrulduk şuan hava zindan.aksam başlayan gaz sorunu yine var.bugun aşırı karın ağrısı çekiyorum.neden oluyor böyle anlamış değilim.herzamanki şeyleri yiyip sonra csemde yinede ara ara oluyor.ve canımı yakıyor bu karın ağrısı.esimle aramız kötü kus gibiyiz günlerdir.bakalim ne zaman yoluna girecek hayatım.onceden yaz gelsin diye beklerdim şimdi kış olsun hayat düzenli olsun istiyorum
-
Bu karın ağrısı yine günlerce sürecek belli oldu.nasip ağrıyor nasıl.gazda çıkarsam ev çıksam geçmiyor.sanki sürekli tuvaletim var gibi buruntu var karnında.neden böyle oldu anlamadım baya baya canımı yakan cinsten ağrı çekiyorum yine.insallah daha fazla uzamaz bu sancılar.haftaya coookkk iş var
-
Çok yorucu bir bayramı geçirdik bitti.karin ağrım yok ama gaz sorunum tam geçmedi gibi.eve döndük gece yarısı.yazin köy güzel ama çok aşırı sıcak.burda evimde rahatım en azından.dun sabah kalktım bütün boyun bölgem kulak arkalarına kadar kabarmış.kasintida var.ne dokundu bilmiyorum.dugunde yediklerim olsa daha önce yediğim şeylerdi.aklima gelen sadece üç tane bira içtik hayatımda ilk defa.ufaklik hasta gibi ona vitamin yaptım hepsini icemedi yarım bardağını içtim acaba birada içince oyuzdenmi oldu diyorum ama vitaminlerin alkolle etkileşimi olmaz.yada ilk defa okadar çok içtiğim için yada aşırı sıcaktan oldu.dus alıyorum sabunlu su ile yıkadım falan geçmiyor.bakalim kacgun sürecek.koyde kuzenimle tartıştık beni baya bir strese soktu acaba oyuzdenmi oldu diyorum.ama stresten olsa başka yerlerde de çıkardı sadece boyun bölgesi.
-
İnanılmaz sıcak hava.insan gece bile bunaliyor.aksam kavun yedik buz gibi.bende başladı yine karın ağrısi.karnima yine bıçak batar tarzı ağrı giriyor gaz ciksada ağrı geçmiyor.bu sıcaklar ne zaman bitecek bilmiyorum ama Allah dışarda çalışmak zorunda olanlara kolaylık versin.
-
Karın ağrım geçti.iji gündür koydeyiz düğün var ama hayatımda hiç böyle sıcak yaşamadım.hele akşam yarım saat bile uyumadım.bide dün sabahtan beri sigara içerken bogazlarim keçe gibi oluyor inşallah hasta olmuyordurum.
-
Hasta olmuyorum ama bu boğazımdaki kecelik geçmiyor.sigara içerken daha net hissediyorum.surekli zencefil bal karbonat tuzlu su karışımı ile gargara yapıyorum ama geçmiyor.sanki böyle boğazımdan ağzımın içine kadar yanık hissi var.tuhaf bir hissiyat.simdi benim beynim diyorki kesin gırtlak kanserisin ondan bu şekilde boğazın ağzın.bakalim ne kadar sürecek bu kecelik.
-
Kecelik bikac gun daha devam edip geçti.dugun için köye gidip geliyoruz.6 gündür koydeydik dün geldim bugün yine gidicem.esim gitmek istemiyor ama bana orası güvenli geliyor deprem açısından.bu haftada dolunay etkisiyle deprem olacağı yazılıyor çiziliyor falan.gidince bir hafta daha kalmak istiyorum ama eşim olmaz diyor.burda uyuyamıyorum tedirginim.orda kayinvalde hiç rahat vermiyor sürekli tepemde bizi dinliyor gelene gidene bakıyor TLF konuşsam kim o diye soruyor.yaz günü yemek yapmak istemesem olmuyor yemek bekliyor.daha gencecik kadın benden bekliyo herşeyi.orda oyuzden aşırı stresli oluyorum onun varlığı yetiyor ama güvenlik açısından iyi işte köy.
-
Sabahın köründe pazara çıktım.gelirken çişim geldi ev zor attım kendimi.ve zor yaptım yine.hafif bı kanama geldi yine Allah'ım bu ne böyle yine başlıyor ızdırap.hemen kızılcık tableti attim bı tane.purinol çıkardım icicem birazdan.aike hekimine gidip antibiyotik yazdirmam gerekiyor.baska türlü geçmez bu.yandim Allah'ım.nerden geldi bu şimdi ya.kanama olmasa iyiydi
-
Aile hekimi gece tek kullanımlık antibiyotik verdi.dun kızılcık tableti ve 1000 mg c vit başladım.omu iyi geldi yoksa purinolmu anlamadım.aksama kadar yanma ve kanama geçti.ama çokta su iciyorum sürekli wc cikiyorum.bagirsaklarimda bı tuhaf zaten denize gittigimizden beri.ordaki hamburgerden zehirlendim yada bana iyi gelmedi çünkü çocuklara bişey olmadı ama beni inanılmaz ishal yapmıştı.hala daha toparlanmadi bagirsaklarim.gece yinede içtim ilacı sabah bildiğin mal gibi uyandım.elim kolum sarhoş gibi.kahvaltiyi zor hazırladım ufakliga.su sistit çok uzamadan geçtiği için mutluyum ama ilaç çok sarstı beni
Haftaya yine tempolu bir hafta sonu yasicam.iyilesmem gerekiyor.bide dün arada yine beynine kan çıkar gibi falan oldu ara sira
-
Sistit geçti gibi ilaçtan sonra ama yine herzamanki gibi karın ağrısı başladı.yine karnıma bicaklar batıyor gibi.asiri bı baskı var sanki karnimda Ötüken bile karnıma baskı olusuyo.gaz atamıyorum yine.atsamda geçmiyor.gecen sefer sağ tarafta olmuştu sıkışma gibi bu defa sol tarafta.ama inanılmaz bir baskı var karnimda.karnim sis ve sert.ama her sistit sonrası bu sorun oluyor nedense.korkmamaya calissamda tereddüt ettirecek kadar sancı var bu defa.kahvalti yapıp tranko aticam ama korkuyorum onu bile atmaya ya kötü etki ederse diye.cok enteresan astroloji benim burcuna diyorduki herşeyin bir düzende gitmeyeceğini anlayacak şeyler olacak diye ve herşey yolunda mutlu giderken iki gündür ağrılarla savaşır hale geldim ve bütün düzenim mahvoldu.su ağrı geçmesi lazım canım yanıyor cunku
-
Dr piyetofly bir ilaç daha vermişti onu içmeye korkmuştum içini okuyunca.agrim inanılmaz şiddetli olunca bir saat önce attım bitane.icim bir tuhaf sanki bana biseyler oluyor hissi yarattı.esim eve gelmeden atamadım zaten ilacı.bakalim insaalah iyi gelir.yoksa kasıklarımdaki ağrı beni mahvedecek.inanilmaz ızdırap çektim bütün gun
-
O ilacı içtim iki gün sonra geçti derken ucgun sonra yine başladı yine içtim iki gün tekrar geçti.
Kış hazirliklariyla uğraşıyorum ve çok yorgunum.salca sos kurutmalık derken zaman geçiyor.dun birden başlayan sırtımda ağrı var.ama omurgamdaki yukardan beşinci cikintida üstüne bastırınca özellikle inanılmaz ağrıyor.aslinda daha öncede orda çok yaşadım aynı ağrıyı.umursamamaya çalışıyorum ama korkmuyoda değilim hani.birde unutkanlık başladı.baya çok.regl tarihimi asla unutmayan ben üç aydır gününü unutuyorum.ne kadar zorlasamda hatirlayamiyorum.bugun yine pazara cik kışlık şeyler al kosturmali geçecek.su sırtımdaki agrida olmasa baya yolunda herşey.insallah beni çok korkutmadan biter
-
Ağrı tam geçmedi aksine tek noktadan tüm üst sırt bölgesine yayıldı.ama inanılmaz yoruluyorum sürekli biseyler yap köy yerlestir.dun bütün gün kızılcık marmelati ile uğraştım gece 10 da anca bitti bugün yine devam ama benim modum çok düşük.bu ağrı yüzünden içimdeki korkudan sinirlerim alt üst oldu.halbuki sürekli eğilerek çalışıyorum sebep o ama ben bunu beynine anlatamıyorum ki.obur hafta bir gelse su otele bir girsek sürekli yatıp dinlenicem
-
Sırttaki ağrım devam ama kaslar ağrıyor sanırım.pazar akşamı (20sinde) regl oldum.bugun ikinci gün güya ama çok az oluyor.hemde çok az.ya çok ilaç kullandım diye oldu bilemiyorum.dunden beri okadar karın ağrım varki ama bir türlü sökülmuyor.dun coraspirin içtim yinede fayda etmedi.ve beni baya sarsıyor bu durum.aniden sıcak basıyor beynime doğru falan.zaten kalpte ek atimlarim okadar fazlalastiki arka arkaya oluyor.neden bu kadar gerildim anlamiyorum.zaten sürekli deprem haberleri çıkıyor karşıma offff hepsi ustuste.
-
Çok kötüyüm yine.aksam oldu.arkadasla denize gittik geldik böyle sanki bütün vucuduma sıcak iğneler batıyor gibi.kan beynime çıkıyor gibi falan.tansiyinu olcuyorum en yüksek 11_8 geliyor neden böyle oluyorum anlamadım.rrhl çok az geliyor ondan mı oluyor sıcak havadanmi oluyor anlamıyorum asla.kac sene öncesinde yaşadım böyle bişey hastaneye gitmiş hicbisey çıkmamıştı.korku girdi içime çok fena ya.neden bunu yaşıyorum ben
-
Akşam o şekilde uyudum geçmedi hiç.sabah kalktım sersem gibiydim hala daha öyleyim tranko attım bı dane içimin titremesi geçti.sonra öğlen bı duş aldım ve uyuyup kalmışım.yeni uyandım ama kan revan içinde kalmışım okadar terlemisim.basimda hafif ağrı var inşallah ilerlemez ağrı.karnimda ağrıyor gaz var gibi.ama işte regl gelemiyor okadar azki parça pincik bişey geliyor.oda beni rahatlatmiyor belkide içimdeki bu huzursuzluk karnımdaki ağrı az gelmesinden.3 gün sonra tatile cikicaz iyilesmem lazım benim zehir olmasın tatil.
-
Regl acayip bı şekilde az gele gele bitti.dun çok yakın bir tanıdığı kaybettik beni baya etkiledi.bugun ve yarın köye gitmem gerekli ve ben ne zaman valiz hazirlicam bilmiyorum.
-
Regl bitti derken bugün az bı şekilde yine kanama gelmeye başladı hemde kokulu koyu.suan tatilin birinci günü ve benim zindan gibi geçiyor bu yüzden.bu kanama neden başladı.allahim kesin kötü bişey var bende sanırım bu defa.
-
Kananma öncekine göre biraz yoğun bı şekilde oldu ucgun sürüp bitti.ne oldu neden oldu bilmiyorum.bedenimde biseyler ters gitti ama ne.korona geçirdiğimiz dede böyle olmuştu.tatil bitti eve döndük.cocuk yine hasta olup geldi tabiki.kaldigim yerden devam ev işleri yemek temizlik ohooo.ama ben yinede kötüyüm ya.sanki biseyler var içimde ruhum daralıyor içim bulanıyor.yine vücuduma iğneler batıyor gibi yanma hissediyorum.erken menepozami giricem anlamıyorum.dr gitmem gerek ama ben korkuyorum.memegrafi falan çekiliyor bunun teşhisi için oyuzden tedirgin oluyorum.allahim ya çok erken menopoz için.
-
Tatil dönüşü hemen köye gittik yine düğün vardı bu son hafta okul açılıyor artık.hava hemen eylüle döndü.bulanik ruzgarli.evde bisuru iş var ve benim yerimden kalkcak halim yok.miskinim cok.zaten belki 4_5 gündür boğazım keçe gibi.ozellikle sigara içerken tahriş olmuş yanmış gibi boğazım yine.habire bal zencefil tüketiyorum bazen geçiyor bazen hiç geçmiyor.
-
Öğleden sonra başlayan yine vücudumda yanmalar var.yogunluk kol ve omuzlarda.cok acayip birşey ya.sanki acı biber sürmüşsün gibi yanıyor oraları.bazen kafama kadar çıkıyor bu yanma.tranko attım bı tane biraz hafifledi alışverişe gittik ordada hiç hissetmedim eve geldik başladı yine.suan bile ellerimin üstü yaniyor.yanma acı hisseder gibi oluyor bazen nazende sanki acı biber sürmüşsün gibi bir his.suan sağ kolumun üst bölgesine geçti yanma.ne yaşıyorum ben böyle ama yaaaa
-
Yanmalar çok şükür geçti.dun wc düzenini aksattim.hemen karnımın alt bölgesinde yine ağrı başladı ve ben bıktım artık.tekrardan sistit olmak istemiyorum daha bir ay olmadı atlataliya.insan kabız olup ikininca sistitmi olur saçmalık tamamen
-
Çok şükür sistit olmadım.gaz yapmış karnım yine.okullar açıldı koşturma başladı.bugun kalbimde aşırı batmalar var.bazen anlık oluyor bazense böyle biraz uzun süren yanma gibi bişey oluyor.coraspirin attım hemen.ama bı tedirgin ediyor beni.hani Dr iğne batar gibi ağrılar önemsizdir demişti ama işte bazen o yanma gibi şey ve yaygın oluyor korkutuyor.nitmal döngüye göre ayın 15 regl olmam lazım ama hiç belirti yok.gecen ay 20 oldum ucgun sürüp bitti 27 tekrar başlamıştı.bu konu kafamda kocaman bir muamma.insallah normal düzenine göre gider.
-
Bugün ayın 18 ve benim regl hala yok.hic belirtide yok.ayin 27 sine göre hesaplarsak 20-22 arası olmam gerekicek ama yine belirti olması lazım yok.napicam ben bilmiyorum.gelmezse Dr gitmem gerekiyor.dun yaorucu bigundu.aksam boğazmin sağ tarafında ağrı başladı.gecti sabah yine başladı.su bunyemden yeminle usandım.ek atimlarda çoğaldı yine iki gündür zaten.offff bir bagirsam karşıki dağlar inlese misaliyim.yeter
-
Boğazdaki batma gün içinde bitti.cocugun okul toplantısı falan derken dün bitti.sabah 7 gibi kalkıyorum yataktan kalktım normal olarak mutfağa geçtim kahvaltı için başımın sallandigini hissettim.boyle içim sallanır gibi.sinra bı halsizlik gibi bişey.ve sonrası aşırı sinir.patlamaya hazır bomba gibiyim hem çok yorgunum hemde icimdeki enerji fazla.her sabah yürüyüşe gideyim diyorum ama mal gibiyim yapamıyorum.bu sinir regl gelmediği için biliyorum.gelmesi lazım ama artık başlasın çok gerginim.korkuyorumda
-
Evet sonunda regl oldum bakalım.insallah geçen ayki gibi olmaz.yalniz inanılmaz bir baş ağrısı yaptı.zaten önce baş ağrım başladı sonra regl oldum.limonlu su içeyim inşallah baş ağrıma iyi gelir.
-
Okul kosturmacasiyla geciyor zaman.tek umudum ufaklık.sanirim onun içinde yanlış bir okul seçtik.okul çok ilgisiz.devlet okulu ama kandil programları ilahiler falan yapılıyor ders yerine.gikimizi cikaramiyoruz çocuklar mimlenicek diye.dersten tamamen ikinci haftada koptu.buda beni bir umutsuzluğa sürüklüyor.icim bir tuhaf bişey gelmiyor karamsarim.bide bugün sabah sirtimin alt bölgesinde yara gibi bişey var.sanki bişey sokmuş gibi.kizarik sis kaşıntılı.aman bunu hiç önemsemiyorum su çocuğun okul hevesi gelse keşke.
-
Forum neden bu kadar kapalı kaldı neden.okadar çok şey yaşadım ki hala daha hayatım allak bullak.en sondan itibaren çok yoğun ataklı gunler yaşadım sonra çok ağır bir grip oldum hala daha öksürük geçmedi.en son 7 Kasım'da birden orda ağrı başladı herzamanki gibi geçer dedim sabah kalktigimda şişlik ve morarma vardı o kitlenin orda.onemsemedim arkadaşlarla buluşmaya gittim orda ağrı fazlalaştı eve zor geldim akşam üzeri ağrıdan duramaz oldum ve acilen Dr götürdü komşular Allah'tan Mükremin daha hastaneden çıkmamıştı enjektorle İrini boşaltmaya çalıştı ama olmadı krem verdi yarın gel alalım dedi.8 Kasım Çarşamba sabahi ameliyata girdim.ciktigimda hayatımda yaşadığım acıyı yaşadım.orasi sanki canlı canlı bıçakla kesiliyordu.zaten.zor bela uyudum narkozla.uc gündür yatıyorum yurumem biraz düzeldi hala daha dikislerim acıyor.alinan parça patalojiye gitti haftaya Çarşamba cikicak sonuç ve ben baya korkuyorum.gerci Dr kanser değil korkma dedi ama sonuçta 10 senedir orda duran birseydi.korkuyorum ya çok korkuyorum.bunca sene herşeyden Dr giden ben 10 senedir orda olan kitle için gitmedim ve sonuç buraya kadar geldi.lutfen temiz çıksın lutfennnn allahimmm
-
Enisteyi kaybettik bu halimle iki gündür köyde perişanım.kimseye diyemiyorum amleyatliyim diye.herkez benden bişey bekliyor.eve döndük bugün dikislerim çok acıyor.dusa girmeye korkuyorum dikislere zarar veririm diye acı neden geçmiyor anlamıyorum.tamam hassas yer ama.carsamba günü pataloji cikicak ve çarşamba yaklastikca benim içimde acayip bir korku var.kotu bişey cikicak diye aklım cikiyo.lutfen Allahım beni evlatlarimdan ayırma.
-
Yarın bu saatlerde sonucu öğrenmiş olucam ve ben hiç hazır değilim sanki bir tarafım deli gibi kotkarken bir tarafım dışta olan bir kitle korkma diyor.ama bu hafta için bütün astrologlar benim burcuna sağlık konusunda uyarı veriyor ve hayatimin akışının değişeceğini söylüyor.bu yüzden biraz tedirginim.yarin inşallah buraya sonucun temiz çıktığını yazabilirim.aksi takdirde çok zorlu bir süreç beni bekliyor olacak
-
Temiz çıktı çok şükür temiz çıktı pataloji.iltihapli irin kistiymis.dikisleeimde ongun sürer dedi dr.allahim san binlerce kez şükürler olsun.bir daha asla asla cikmasin
-
Dikislerimdeki acı gecmiyor.10 gün oldu ameliyat olalı ama hala ilk günkü gibi acıyor.tamam çok hassas yerde ama yurumemi hareket etmemi engelliyor.sanki hiç eskisi gibi olamicam gibi geliyor.dr dikişler kendisi düşmezse gel biz alırız dedi.bide bu çıkmasın.regl olmam gerekiyor ama başlamıyor.tamam son 20 gündür iki kutu antibiyotik sayısız ağrı kesici kullandım üstüne narkoz aldım falan ama akşam deli gibi baş ağrısı vardı dedim baslicak ama başlamadı daha.
-
Dün başladı regl.(16kasim).nasıl yoğun geliyor.birfe onun dikislere teması oluyor çektiğim acı ikiye üçe katlanıyor.ustune birde atak yaşamaya başladım iki saattir.icim bunaliyo kafam gelgit oluyo.ruyamda yine otur şeyler gördüm akşam.sabah onun etkisiyle uyandım.nezaman böyle rüya görsem hasta oluyorum.hersey ustuste geliyor artık catlicam.dikis acısı regl panik atak karıştı ve ben nasıl başa cikicam hepsiyle bilmiyorum
-
Sanırım birde tekrar hasta olucam.bogazimda kecelik hissi var kuru öksürük geliyor.20 gün öncede busekildeydim.allahim artık yeter inşallah hasta olmam.daha öksürük tam olarak gecmemisken sinuslerim tam acilmamisken nerden geldi bu öksürük ya.
-
Hastami oluyorum anlayamiyorum ama öksürük ve bogazlarimda tahriş hissi var.icmedigim şey kalmadı yine.surekli suda iciyorumki boğazım kurumasin iyice.cok acayip bişey ama ben daha duzelmemistim grip geçmemişti iki kutu antibiyotik içtim.gecen senede böyle bişey yaşamıştık üç haftada geçmişti ama bu defa üç haftayı geçti araya ameliyat girdi.digerleri gibi bir sürü doz aşı olsam tamam dicem ama sadece bı doz aşı olduk.esim 10 günde atlattı öksürük arada var onun.ama benim tam geçer gibi oluyor yine geliyor.biktim yeminle kışı sevmiyorum ya sevmiyorum.ama yağmurlu havalara bayiliyorum okadar.kis demek dert hastalık demek.isin acayibi çok şükür çocuklar hasta olmadı.nirmaldr onlar okuldan getirirdi bu defa biz oluyoruz.cok ilerlemeden bitsin bu gripte neolur.
-
Hasta gibiyim sadece boğazımda gıcık bir öksürük ve tahrislik var.sutekli öksürme geliyor.cok sukurki halsizlik burun akintosi tıkanıklığı falan yok.ama öksürük mahvetti beni.dikislerimde hala düşmedi.dusmezse Dr gidip onun alması gerekecek ve canım çok yanacak biliyorum.artik hayatım normale dönsün bu şekilde yürümek acı çekmek üstüne bide deli gibi öksürmek bittim
-
Bogazlarimdaki kecelik biraz azaldı ama öksürük devam.dikislerim hala çok acıyor.bacaklarimi kapatamiyorum.kendi eriyen dikiş olmasına rağmen erimiyorda.gidip bide onları aldırmak gerekicek.acisi geçsin başka bişey istemiyorum.
-
Morallerim allak bullak.dikislerimin olduğu yerin bir santim kadar üst tarafında kızarıklık ve yanma başladı.daha doğrusu hep yanma zaten o bolgedeydi.ben bakamıyorum.bugun neden yanıyor acaba diye baktım ve morluğu gördüm.beynimden kaynar sular döküldü resmen.yarin sabah hemen Dr gitmem gerekicek.allahim neden böyle oluyor neden geçmiyor orası.tekrar apsemi toplucak anlamıyorum.artik dayanamıyorum geçsin istiyorum bu acılar.basa dönmekten korkuyorum ya tekrar olursa diye kafayı yicem ben
-
Dr gittim baktı dikişler gayet iyi durumda dedi.bende dikişlerin biraz üstü morardı ve en başından beri acıyan yer orası dedim.bakti damar gibi dedi.ama dedim ameliyattan önce orda öyle bişey yoktu açıda yoktu.hicbisey demedi.kafayi yemek üzereyim.bunca çektiğim acı üstüne bide böyle bişey çıkması.neden böyle oldu neden ya.bu neden benim başıma geldi.hareket etmezsem acı yok dokundugumdada acı yok ama bişey değdiği zaman canımdan can gidiyor ya.hic gecmicek sanki o çektiğim acı.butun hayatım allak bullak oldu benim.allahim kurtar beni bu acidan
-
Mental olarak çökmüş durumdayim neden geçmiyor acılarım.ustune bide ataklar geliyor.dun sürekli ağlama geldi içim bunaliyor.sabah kalktım yine aynıyım.aci hala var atakta var tabi.eve çakılıp kaldım daha doğrusu yatağa cakildim.cok fazla hareket etmeden geçiyor zaman.ve en çok beni etkileyen bu kadar aciz ve yalnız olmam.su dönemde annemin yaşamasını bana şevkat gostermesini bize bakmasını okadar isterdimki.oksuruk bile hala devam ediyor grip bile hala gecmedi.icimdeki bu cokmusluk yalnızlık korku beni dibe sürüklüyor.danki hep böyle kalıcam yada işler dahada kotuye gidicek ve ben olucem gibi geliyor.nerden geldi bu benim başıma anlamıyorum.