Alıştım yokluğuna.. ;)
Printable View
Alıştım yokluğuna.. ;)
Sen bilmezsin seni yaşamayı! sevmektende öte! ne zaman gökyüzünde parlayan bi yıldız görsem yada ne zaman sebepsiz yere gülsem; anlıyorum ki sensin hayatımı güzelleştiren.ve sadece bu dünyada olduğun için milyonlarca kez şükrediyorum tanrı' ya.
bazen sadece yaşama sebebim oluyor varlığın.bunları yazarken bile gözlerim dolu dolu oluyor.bu nasıl birşey? nasıl dayanılmaz birşey seni özlemek. çıkıp gidesim geliyor.senin olmadığın her yeri terk etmek seni sadece senin yanında,ellerin ellerimde yaşamak istiyorum. içimdeki bu aşkı nasıl anlatıcağımı bile bilmiyorum.tarifsiz birşey bu.
düşünsene; yıllardır,günlerdir ve kaç milyon saniyedir bu hayattasın.yazık! nasıl da seni tanımadan geçmiş onca sene. sanki çok geçmiş kalmış gibiyim birşeylere.sanki peşinden koşuyorum sensiz geçen o günlerin.yanında olmadığım her saniyeye sitem ediyorum.geri sarmak istiyorum dakikaları.
gülüşünü özledim.
aramızda geçen zamanı ne ben biliyorum ne de sen. yalan yok;umutluyum. ömürse yaşayacağım seninle yaşamak istiyorum.bi yudum suysa içeceğim seninle olsun istiyorum.senin olmak ve nefesini paylaşmak istiyorum.
bilmiyorum; bundan daha da öte söz var mı! ..diyorum ya; bi umut.bekliyorum. kimi zaman sana SEVGİLİM dediğim anları hayal ediyorum.ve inan bana; ben herşeyi hayalden öte,gerçeğin en acıtan yerinde yaşıyorum. birşey varsa hayatımı güzelleştirecek olan; o yalnızca sensin. sevildiğini unutma. seni sırf sen olduğun için bile olsa seviyorum.
bak bunu iyi dinle: elimi tuttuğun an, bu dünyadaki en mutlu aşık ben olabilirim. ve sadece senin için sebepsiz yere ölebilirim.sadece senin için.
YOKLUĞUN CEHENNEMİN ÖBÜR ADIDIR. ÜŞÜYORUM; KAPAMA GÖZLERİNİ...
diyelimki okuyorlar
forumlarda küfür ve porno sözler içeren sözler yazmayın eğer sizinde ailenizin anne kızkardeş vs.haklarının korunmasını saygı duyulmasını istiyorsanız sizde başkalarının haklarına saygılı olun
boş dünya herşeyi bırakıp bir gün gidiyoruz mal şan şeref ünvan
geriye ne kalıyo onurlu şerefli haysiyetli ruhumuz yada tam tersi ve bunlardan hesaba çekiliyoruz
bir erkeğin eğer bir damla haysiyeti ve gerçek manada erkeklik şerefi varsa bunları yapmaz yaptıysada vazgeçer
hep bana rabbena olmayalım bari karşımızdakine birşeyler veremiyorsakta zararlıda olmayalım
bütün bu davranışları ne hastalığın ne de alkolün arkasına saklıyamayız meşhur laf vardır
dervişin fikri neyse zikride odur diye ama bunu istersek düzeltemezmiyiz
kesinlikle düzeltiriz hatanın neresinden dönersek kardır
ben mubarek bayram arifesini yaşadığımız bu bir kaç günde biraz tefekkürle
nerde ne yaptık özümüzle bir muhassebe yapıp
daha uygun bir sosyal davranış profili çizeceğimize inanıyorum
keşke zamanı geri çevirsemde beni tanımamanı sağlasaydım derdim.
özür dilemek bu kadar mı zor Elin Oğlu... seni aslaaaa affetmeyeceğim senden bi özür bekliyorum...
hergun yeni bir gunes doguyormus, zamanla insan sevdiklerinden vazgecebiliyormus ..
gecmisinde yasama diyenler dogruymus..
o zaman ..mutlu yarinlara.. : )
Havalara giriyorsundur, ay neyim ben vazgeçemiyor benden, mutlaka geçiyordur içinden böyle şeyler.
Ama unuttuuuuum arttık ufacık bişey kaldı onuda unuturum yakında. Nazını çekmek zahmetindende kurtuldum.
diyelim ki istatistik hocam okuyor...
"World with statistics is the perfect world" diyorum ve sinifi gecmeyi hak ettigimi dusunuyorum..
-lutfen hayatimi daha zorlastirma hocammm!! :( :( :(
Keşke sen ben olsan ve doyasıya sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan,keşke ben sen olsam ve böylesine sevilmenin tadını çıkarsam
keşkeler ,diyelimkiler, meselalar ;hepsi aldatmaca insanlar birbirini kandırmaca oyunu oynuyor.hayal dünyamızı kısırlaştıran gerçeklerden uzaklaştıran en sevilmemesi gereken anlamsız içeriği boşaltılmış kelimeler..