sana neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Printable View
sana neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
patlicammmmm...şimdiiiiii...:D
sende hep patlayacan yoksa palıcan mı olacaksın
MÜMKÜNSE BENİ GÖRME...+ONU TEPKİ OLARAK YAZDIM...RAHAT RAHAT BİR STRES ATTIRMIYORSUNUZ...SON ZAMANLARDA GELEN GİDEN BU KONUYA TAKTI...:mad:
görmeden olmaz.rahatsız olurum.stres atmek için basit bir yol.peki işe yarıyormu
Canım güzel konuya ,edebiyat konusuna ne kadar alakasız bir örnekle ne kadar alakasız bir başlıkta girmişsiniz.
Siz sinirlendiğiniz zaman,canınız yandığı zaman,daraldığınız,imdat isteğiniz zaman hep edebiyat öğretmeni havasıylamı tepki verip konuşursunuz.
hııııııııııııııııııııııııııııııııııııı???????????? ?
Burası STRESS ODASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII III
bugün stress bana izin verdi...
Stres oluk oluk akıyor damarlarımda...Nolur istediğim bi parça huzur,biraz güven....Artık oh demek istiyorum..Tam da ihtiyacım olan buydu demek...Ama etrafımdakiler önce kndilerini düşündüklerinden bana sıra gelmiyor sanırım...biliyorum bu hallerim hal değil,daha ne kadar dayanırım onu da bilmem ama bişeyler tükenmeden ömrümüzden, kaçmadan içimdeki şu pür heves sırtımı dayamak ve sıyrılmak istiyorum şu kesif yalnızlığımdan...Nolur bitsin artık bu iç çekişlerim....
Çok sıcakkkkkkkkkkkkkkk