Stres yooook :D
Okul bitti...İş hayatı başlıyor...Savulun kiraz geliyooooooooooor :D
Printable View
Stres yooook :D
Okul bitti...İş hayatı başlıyor...Savulun kiraz geliyooooooooooor :D
stres hat safhadaaaaa......:eek:
ve çok uykum vaaaaaarrrrrrrrrr:o
sınav stresi canım ne olacak...:o
ama son günlerde anlamadım acayip uykum var..gündüzleri ayakta uyuyorum resmen:confused:
Sınavın yaklaştıkça gerilimin uyku düzenini etkiliyor sanırım canım..Rahat ol ama sen..Sen sevdiklerine lazımsın..Bi sınavdan çok daha değerlisin..
Offffffffffffffffffffff
Sıkıldımmmmm sıkıldımmmmmmm uçmak istiyorummmmmmmmm :rolleyes:
iyi değilim, bunaldım...
daraldım... ruhum acılar içinde..