Merhaba Mithat
Printable View
nasılız yine dertlimiyiz
derdi biten varmı
[QUOTE=mithat;30235]derdi biten varmı[/QUEN SON BEĞENEREK DİNLEDİĞİNİZ MÜZİK NEDİR DESEM
9 Şubat ne kadar çok konu açmış yaaaa...
Hepsini okuyamıyorummmmmmm...
pek muzik dinlemem.ancak sçiciyim.gülayın istanbul ağlıyor şarkısını seviyorumen son
istanbul ağlıyor güzel şarkı...