üstümüze alınmayız.insan kendi değerini kendi belirler.
Printable View
üstümüze alınmayız.insan kendi değerini kendi belirler.
ya ben ne zaman gırsem kımseler yok nerdesınız hooooop:mad:
BU CUMA GUNLERİNDEN NEFRET EDİYORUM (ALLAHım affet )
offff
o kadar moralim bozuldu ki artık birilerini aramaya korkar hale geldim.
yok haber maber yazmıyorum işte...:mad:
her işin bir zorluğu varmış kamiloğlu...:)sabret biraz daha az kaldı.sınavı geçersen kurtulacaksın o meslekten...;)
stresimmmmmmmm hat safhadaaaaaaaaaaaaaa
çok az kaldıııııııııııııııııııı.......Allahım sen yardım etttttttttttttttt......:o
amin canım...dualarımız sizinle...
bendede stres yüksek seviyede...canım sıkılıyooor...
BABACIM KEŞKE YANIMDA OLSAYSIN SANA SIKI SIKI SARILMAYA O KADAR İHTİYACIM VAR Kİ.....
ÇOK YORULDUMM....
ALLAHIM SANA HAVALE EDİİYORUUUMM... SEN GÖRÜYORSUN SEN BİLİRSİN...
7hill sana yardımcı olabilmeyi çok isterdim...:(stres odasındaki mesajlarından çok etkileniyorum...öyle içten bir yakarışın var...:(
Öğleden sonra uyudum vee rüyamda ayakkabımın bi tekini kaybettimm..
Çok kötüyüm yaaa...etkilenmek istemiyorum..istemiyorummm :(