Cirakaltintas Nickli Üyeden Alıntı
İkna edip dün akşam üstü acile götürdüm.dr muayene etti tomografiye gerek yok 10 yasada kötü bişey beklemeyin dedi.ama aklım çıkıyor.aksam yine oldu zonkluyor başımın arkası diyor.agri kesici verince geçiyor.
Ve ben kendimi çok dinliyorum Herbir tarafimda yine ağrılar var.sag göğüs kaburgamda daha önce olan batma tarzı ağrıyla uyandım ve derin nefes aldıkca batma devam ediyor.bunun için kaç Dr gittim hep kas ağrısı demişlerdi.kendimi dünyanın en kötü annesi hissediyorum.cocuklara gram faydam yok.sadece onların sağlığını düşünüp temiz ev sağlıklı yiyecekler derdinde olan bir anneyim.herdaim sadece kendimi düşünüyorum.acaba neremde ne var diye.iki gündür hayat kaos gibi geçiyor.cocuk eşimin agresifligi evin düzeninin yok oluşu benim ağrılar derken herşey pert.