çok doğru...katılıyorum...
Printable View
hiç stresli değilim şuan:)
İnanılmaz stresliyim arkadaşlar.(10.05.2008)Cumartesi günü okulumuzun minik bir eğlentisinde bahçede konser verdik.Ve ben inanılmaz heyecan yaptım.Kalbimin sesini sanki izleyiciler duyuyordu.Orada izleyicilerin baya bi çoğunluğu benim yaşadığım kaygıyı farketmiş olacak ki bana ilginç bi gözle bakıyolardı.O kadar da kendimi kamufle etmiştim yahu şapkayla, güneş gözlüğüyle..Ama şimdi çok daha heyecanlanacağım başka bir konser var.O da Bilecik genelinde, 4 ya da 5 okulun aynı anda ortaklaşa kutlayacağı bahar şöleni.Ne yapacam bilmiyorum.İyi bi bateristim ve gitaristim.Ama bu fobik halimle nasıl ayakta dururum bilemiyorum.Bişeyler söyleyin arkadaşlar.Sanırım izleyici sayısı üç bini falan bulacakmış.O gün sahnede yığılıp ölmezsem daha bana kolay kolay bişey olmaz.Konser 15 mayısta.Eğer bilecik' e yakın arkadaşlar varsa beklerim çok eğleneceğimizden emin olun.Buradan gelecek arkadaşlar kafasına şapka takan ve akşamın 9.30 unda güneş gözlüğü takan bi baterist görürlerse koşup ona merhaba desinler.Çünkü o salak ben olacağım
offf offf offfff
bencilliklerden bıktım artık bıktımmmmm..:mad::mad::mad::mad:
nedenn benn nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mad::mad::mad::mad:
ooooooffffffffffffff:mad::mad::mad::mad:
offf offf offfff
bencilliklerden bıktım artık bıktımmmmm
bende bıktım ama anlamıyom
hic bir şey .
ZAMAN NEDEN BU KADAR YAVAŞ İLERLİYOR ZAMAN GEÇSİN HEMENNNNNNNN :rolleyes:
arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba- attığım streslerin hepsini topladım tekrar, hayat bu işte