sadece stress sıkıntılı gunlerinde degil her zaman bekleriz.
Printable View
offfffffffff
çok üzgünüm ve stresliyim..:(
120 de 80,25 netttttt:(
kelebek,kamiloğlu inanın bende sizinle beraber heyecanlanıyorum sınav zamanınız yaklaştıkça,sanki ben giricem sınava:Dinşallah çalışmalarınızın mükafatını görürsünüz...inşallah ikinizde kazanırsınız...;)
bu arada ben bugün stresli değilim...:D
canımmmm...:D sağolll..heyecanımızı paylaşıtığın için....aminnn canım inşallah:)
stresli olmamana da çok sevindim inan....;)
korkunç sıkıntı içindeyim yalnız hissediyorum,çözemiyorum ciddi olarak paylabilmek istiyorum.
Buaraya epeydir uğramadım sanırım.
Yarın spora başlıyorum oleyyyyyy.. :p
Tabi yarın öldüm bittim yazmazsam şaşırmayın..:D
Önemlİ Olan Stresİn İÇİnde Stressİz Olmaktir.İnsan Bunu BaŞarabİldİĞİ ÖlÇÜde Mutlu Olur.hayat Mutsuzluklarin İÇİnde Mutlu Olmayi BaŞarabİlmektİr