OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFF
içimde sıkıntı vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrr:(:(:(:(
Printable View
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFF
içimde sıkıntı vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrr:(:(:(:(
stres yok diyorum...pozitif düşünce olumlu düşünce diyorum....ve bunları uygulamayı da bu site sayesinde artık başarabiliyorum....;)amaaaaaaaa bazennnnn bazıııı negatif ve olumsuz insanlar yüzünden çokkkkkkkkk zorlanıyorum.:mad::confused:...................... .......hayat herşeye rağmen güzellllll ....olumsuz ve stres yapan bir olay karşısında tam tersini düşünmeye çalışın bir kere deneyin .......;)
offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffff
Yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSabrımın hudutlarında umarsız dolaşıyor insanlar........
yine ben geldim oda...uzun süredir gelmiyordum içimi dökmeye...:(yine aşırı derecede stresliyim...patlmaya hazı bir bomba gibiyim...:mad::(:mad:
kızlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr nolduuuuuuuuuuuuuuuu
atommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm neyin vaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr
sevdecimmmmmmmmmmmmmmmmmmm nolduuuuuuuu kuzummmmmmmmmmm
Bendede Depresiflik Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ağlamak Istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmm mmmm
bende şimdilik bişi yok gibi ama hazırdayım her an çökebilirim :) en ufak bişey beni depresyona sokabilir.sanki ruhum daralıyo :)
arkadaşlar lütfen bana yardım edin ben panik atak hastalığımı nasıl yenicem üstüne üttün bide ilaç bağımlısı oldum çok kötü hissediyorum kendimi
stres ve sıkıntı bir süre daha benimle, bir süre daha burada buradayım. :confused::confused::confused: