-
Profesörün verdiği ilaçlar bayağı iyi geldi Sanki ağrılar yanmalar yani bayağı bayağı geçti gibi ama ben yine de çok fazla hareket etmeyi korkuyorum biraz daha dinlendireceğim galiba bacağımı ilaçları güvenip tene ayaklanmak istemiyorum Bu halsizlik çarpıntı olayı arada geliyor gidiyor ama çok enteresan yine Mesela sabah ilk sigara sigarayı içtikten sonra daha kötü oluyorum böyle bir değişik oluyor kan beynime çıkıyor Elim ayağım titriyor gibi oluyor Çok değişik bir şey kortizon yavaş yavaş gidiyor galiba vücudumdan bilmiyorum İnşallah bu şekilde iyileşmeye devam ederim bir daha da gelsin istemiyorum çok zorladı beni bu defa Allah beni düzelt artık
-
Ben ne zaman buraya bir sorunumu yazsam ve iyiyim desem sonrasında tekrardan başlıyor dün buraya yazdım ilaçlar iyi geldi diye öğleden sonra tekrardan ağrılarım başladı Bayağı da rahatsız edici şekildeydi Sabah kalktım yine hafiften hissediyorum neden böyle oluyor ya geçtin diye seviniyordum evvelsi gün çünkü hiçbir Ağrı hissetmedim bacaklarım da artık rahatla kaldırdığımda Hiçbir acı hissetmiyorum Ama bu ağrı orada kötü bir şekilde duruyor canım çok sıkılıyor Moralim çok bozuluyor çocuk o kadar çok etkilendiği de sınav notları çok düşük gelmeye başladı Benim bu durumdan dolayı herhalde her şeye üzülür hale geldim kendimi kurban psikolojisine sokmak istemiyorum ama kendimi hissediyorum artık
-
Yarım saat önce ilk basladıgı zamankı gıbı bacagımın bıtıs noktasında arada gırıp çıkan nokta agrı olmaya basladı. Nasıl tedırgın oldum neden bu kortızon ise yaramadı acaba. Çok korkuyorum başa dönücem dıye. Bu sekıl hafıf agrıya razı hale geldım resmen. Tekrar yuruyemıcem o asırı sancıyı cekıcem dıye tedırgın oluyorum.kortızon yapılalı nerdeyse 3 haftaya yaklastık ve ben okadar dıkkat edıyorumkı evden sadece dr ıcın coktım hayatım evde ve balkonda gecıyor.dıs dunyayı balkondan ızlıyorum. Neden ya neden isyan etmeyeyım dıyorumda neden böyle saçma sapan bı hastalık benı buldu. Hareket etmeye korkuyorum.ılaclaro duzenlı alıyorum hareketıme dıkkat ediyorum sırt ustı yatmaktan sırtım fena ama ben hala agrılar cekıyorum. Bu tek nokta agrı o ilk basladıgı zamanı hatırlattıgı ıvınde asırı kaygılıyım
-
Akşam eşime bayağı bir masaj yaptırdım Sanki o bölgelerdeki Ağrı rahatladı gibi ama benim bu ağrılarım geçmiyor bu bölgelerindeki o kalça taraftarına Bacağımın dizi boyuna yayılan ağrılarım hala devam ediyor sadece tek fark önceden Ağrı olduğu zaman oralarda böyle bir yangın gibi bir şey olurdu şu an uyanma hissi yok içinde his değil de işte uyanma yok yani Ama ağrılar hep var ne geldi benim başıma Neden ben bunu yaşıyorum artık moralim o kadar bozuk gibi ağrılar geçmedi Ne yapacağımı bilmiyorum
-
Dün okadar ıyıydımkı ne agrı ne bısey. Akşam eve 500 mt ilerde restorana gıdelım dedı eaım arabayla gıttık bır saatte gerı geldık. Herşey yolundaydı. Sabah kalktım yıne aynı bacagımın arkasında tek noktada agrı var. İlacı alıyor kremımı sürüyorum asırı dıkkat edıyorum ama yıne gerı geldı. Okadar korkuyorum ki herşey başa dönecek dıye. Çünkü 2024 de bu sekıl baslamıstı buraıt belası. Ya allahım kurtar benı lütfen artık bu agrılardan korkulardan bır aydır evdeyım adım atmaya korkuyorum yaptıgım her hateketı düşünerek yapıyorum. Buna rağmen gecmıyor lanet agrılar ya yeter yeter artık. Şuan bıle agrı var ve ben delırcem artık ya.
-
Ağrılar bazen yoğun bazen az devamnediyor. Dün ablam geldi hastaydı ve maalesef bankada bulastirdi galiba. Genizlerim yanıyor geniz akıntım çok ve sigara içerken tahrislik var. Okadar dedim hastasın gelme diye. Ya inşallah çok ilerlemeden geçer. Bide bu griple uğraşmak çok yorucu olucak.
-
Hasta olmadım. Dün agrılar baya ıyıydı. Bugün akşam üstüne kadarda öyle. Ama akşam uzerı tekrar baya yoğun sekılde basladı. İlaç alıyorum krem sürüyorum ama nafile. Yemın edıyorum bıktım artık. Agrı olunca atakta oluyor. Korkuyorum. Aslında korkmam ıcın sebep ne bılmıyorum. Amelıyat olup kurtulabılrım sonuçta. Ama bu korkunun neden geldıgı sanırım agrı olması agrı benım ıcın atak sebebı.butun enerjım düşüyor. Sonuçta evelkı senede basladıgında aylarca sürmüştü agrı fızık tedavı almama ragmen agrı oluyordu. Bu defa yaygın agrılar. Kalca ıcındede var ek olarak. Basıma ne geldı neden geldı. Bırdenmı bukadar başlar anlamadıgım sadece bu. Bırcok insan bunu yasıyor. Sadece agrıdan sıkayetcı ama ben yuruyemıcek kadar kötü okuyorum. Şuan bacak ustlerıme kadar yanma hıssedıyorum ama ısı yok yanma hıssı sadece böyle olunca da fena korkuyorum.
-
Agrılar gelıyo gıdıyo. Ama dün akşam üstünden berı asırı panık atak halındeyım.sabah kaltım baslamıstı tranko attım çok az hafıflettı akşam uzerıne doğru baya gecmıstı. Bu sabah yıne ilk sıgardan sonra basladı ıcım nasıl tıtrıyor ayağa kalkınca bayılacak gıbıyım nabzım bı yukselıyo bı düşüyo. Neden bu ataklar baslıyor anlamıyorum. Bu atak dıyorum önemsememeye calısıyorum ısımı yapıyorum ama o okadar baskınkı. Ne lanet hadtalık ya bı türlü durduramıyorum atakları.
-
Panik atak halim baya hafifledi gibi.ama bursitler ağrıyor hala ya. Tam bursit yerleri değilde daha içe doğru yerler Ağrı'da değil acıma gibi. Isı artışı yok şükür ama ağrı var. Dün eşim beni halama götürdü onun mezarının başına gelince birden boşalma yaşadım ağlama krizine girdim onunla vedalasamayinca inanmamıştım öldüğüne. Ordan annemle babama geçtim eşimde babasına gitti okadar ağladım kizdimki onlara beni ne hale getirdikleri için hep diyorum mezarlığa gitsem bagirsam cagirsam rahatlarim tam bagiramasamda içimden gelenleri tam soyleyemesemde baya soylendim kızdım ama yine rahatlamadim. Ordan halamın evine geçtik ordan eve geldik. Biraz dinlendim akşam eşimi yemeğe çıkardık korksamda çıktım. Sabahta iyiydim ama öğleden sonra yine ağrılar fazlalaştı işte. Panik yapmayayım diyorum ama ağrı olunca korkuyorum işte. Napicam ben bilmiyorum bide burç yorumları yine baya canımı sıktı yine hastalık falan. Bu kalçadaki lanet bursitlerin başladığı güne lanet olsun. Genç yaşta eve hapsetti beni.