-
Kortızon yapılalı 3. Sabah. 70.saatteyım.sabah jalkınca berbat halde oluyorum. Carpıntı ıc ses tıtremesı bas donmesı asırı huzursuzluk. Tıpık ataklar ama kortızon yapıyırmus bunları. Sanırım sureklı yattıgım ıcın boyleyım. Agrıkar baya azalmıs gıbıyım aksam ılk defa sagvtarafa 3 dakıka donebıldım. Ama benı bu halım perısan edıyor. Fena bır atak halı sankı
-
İğne yapilali 99 saat oldu. Bugün iki taraflı bursit yerlerinde ağrı ve yanma var. Moralim çok bozuk. Artık kesinlikle başka bişey olduğunu Dr un yanlış yaptığını düşünüyorum. Yoksa neden bu yanmalar ağrılar bugün geri geldiki. Canım çok sıkkın. Kortizondan dolayı zaten mahvolmuş durumdayım bide bu ağrıların gecmeyisi tekrar başlaması beni çok dibe indiriyor. Baya baya ilk zamanlardaki gibi yanma var aşağı doğru yayılan. Ya yeter allahim neden benim başıma bunları getirdin.
-
Igne yapılalı 5. Gun. Bana oyle ataklar yasatıyorkı anlatamam. Suan bıle beynım yanıyor sankı. Asırı acım yemek yıyınce bıraz halsızlık gıbı sey gıdıyor. Sonra yıne baslıyor. Ama hayatımda yasamadıgın bır donemden gecıyorum. Bır daha asla kortızon yaptırmam. Aynı atak gıbı ve x 100 katı sankı. Hep dıyorum ılactan sabret ama yok bastırıyor sureklı. Basım bedenım fecı sekılde sarsılmıs durumda.
-
Evet geçen hafta bugün kortizon yapıldı. Benim hala iç titremeleri kulak basınçları çarpıntı arada gelen halsizlik ağzımda değişik bir tat el ve ayaklarımda nemlilik terleme ve duygu durum olarak aşırı gelgit yaşıyorum. Dün akşam yine çift taraflı ağrı yanma vardı bursitlerde. Sadece önceden ağrı oldugunda sıcaklık hissediyordum oraları elleyince şuan ağrı yanma var ama ısı artışı yok. Sürekli yapay zekaya soruyorum sürekli. Buna engel olamıyorum. Hele şu iki gündür ağrılar geri gelince aşırı korktum. Ameliyatı araştırıyorum çift taraflı çok zor olurmus haftalarca yerimden kalkamazmisim. Tmm kalkmayayim ama nasıl olacak anlamıyorum. Ameliyat korkumu kenara bıraktım 6 hafta nerdeyse çok sorunlu. Kurtulmak istiyorum başıma gelen bu şeyden .ameliyatsa ameliyat umrumda değil artık. Yeterki bitsin. Regl olmam lazım ama hiç belirti yok. Allah'ım sana isyandan vazgeçtim ne verdiysen kabulum. Bitsin yeter
-
5 saat sonra tekrar yazıyorum cunku cok kotuyum. Asırı carpıntı asırı halsızlık el ayak ıc bosalması. Dr mesaj attım ulasamıyorum. Napıcamı bılmıyorum. Cıft doz oldugu ıcınmı boyle oldu allahım mahvettı benı bu kortızon hıc mecalım yok
-
Dünden beri o kadar kötüyüm ki en son doktora ulaşmaya çalıştım Neden böyleyim diye O da geç saatte Bana geri dönüş yaptı bu normal değil dahiliye gitmen gerekiyor demiş sonra fizik tedaviyle Samet Hoca ile konuştum O da bildiğim etkiler değil dedi ama siz her şeye çok fazla büyütüyorsunuz ondan da olmuş olabilir dedi biraz iyi gibiydim akşam sabah kalktım o kadar kötüyüm ki elim ayağım titriyor berbat haldeydim Eşim bir süre gidemedi işe Daha sonra gitti çocuğu Okula göndermedim Ben de kalsın diye Sonra Dayanamadım Bir tane Tranko Rus gaz attım Sanki o biraz rahatlattı gibi Sanırım gerçekten de ben atak yaşıyorum ya bunlar kortizon etkileri Evet kortizon bunun tetikledi ama yani anlayamıyorum ben nasıl bu kadar ciddi hatalar yaşayabilirim çarpıntım inanılmaz halsizlik inanılmaz içim titriyor yaşadım ataklarım çarpı 100 katı gibi şeyler yaşadım bitmesini istiyorum artık Çok yoruldum
-
Acile gittik EKG çekildi temiz. Dr diyorum ben kötüyüm çarpıntı çok ama temiz. Mecbur eve geldik. Evde yine aşırı çarpıntı düşüp bayılacak gibiyim engel olamıyorum sürekli titriyorum. Allah belanı versin kortizon agrimi dindirdin ama sinir sistemimi tamamen göcurdun. Şuan kulaklarımda fena çınlama basınç var tansiyon normal ama ben böyleyim. Lanet olsunnnn lanet olsun bıktım bu panik ataktan yedi bitirdi beni senelerdir yeterrrrr yeterrrrr
-
Sabah yine içimde acayip bir sallanma ile kalktım biraz hareket edince inanılmaz şekilde başım dönüyor benim çarpıntı oluyor ama bu ekg'de çekilirken de hiçbir şey çıkmadı Üstelik ekg'de de çarpıntım da çıkmadı ama gün içinde bu şekilde bu dalgalanmalar ya bir tane doktor çıkıp da bana dese ki evet bu kortizonun etkileri bu kadar uzun sürebilir ani dalgalanmalar yapabilir Sanki benim kafam rahatlayacak Ama kimse böyle demediği için bunu sadece Yapay Zeka dediği için ben tepetaklakım üstüne bir de akşamdan beri sol tarafındaki batmaya olan yerde yine ağrı hissediyorum Bunu da beni korkutuyor Yarın Çanakkale'de Ne diyecekler bilmiyorum artık Çok yoruldum ben bundan
-
Gittik Çanakkale'deki profesöre MR'a baktı bayağı bayağı uzun uzun baktı Böylece bekledi bekledi bekledi ve sonra dedi ki Ben ameliyata gerek görmüyorum burada öyle ciddi bir durum yok dedi dinlendireceksin Gerekirse bir daha kortizon yapılacak dedi Gerekirse bir daha yapılacak dedi ama ameliyat şu an düşünülmüyor dedi çok sakin bir adamdı belki 15-20 dakika bizi muayenehanede tuttu bunları söyledi dinlendir dedi Ben anlattım durumu dedim çarpıntım çok fazla kuvvet Ondan sonra kendimi kötü hissediyorum dedim bu kadar uzun süre yapmaz dedi ve Sanırım gerçekten beni şu an bu yaşadığım çarpıntı Korkular için titremesi hepsi panik atak nasıl kortizon bunu yaptı bilmiyorum ama benim bütün sinir sistemimi bertaraf etti o kadar şimdi hatalar yaşatıyor beni hadi yorum geçti sonra tekrardan başlıyor birden şu an bile inanılmaz derecede çarpıntım var ve başım dönüyor
-
Agrılar azda olsa hala var. Buda benım asırı canımı sıkıyor ve korkutuyor. Ic sıkıntısı halsızlık carpıntı bı yandan bubagrılar bı yandan bastırıyor. Sabahları daha kotu olıyorum ıcım cok daralıyor. Agrıları hıssettıkce ıyıce panıklıyorum. Dun fızıkcıdekı dr la gorustum oda mr baktı amelyatlık bır durum yok dedı. Ama benım kafamda oyle bı yer etmıskı amelıyat sankı olmam gerekıyor. Gercı olanlar agrıların tam gevmedıgını yazmıslar. Ben napıcam basıma neden geldı bu. Bıde su panık atakla ugrasmak ıyıce gocerttı benı