hımm beni mi güldürmeye çalışıyonus .yedim nese guluyom başarıyla yerine getirildi görevv :)
Printable View
hımm beni mi güldürmeye çalışıyonus .yedim nese guluyom başarıyla yerine getirildi görevv :)
sadece neden yazardım. neden?
Bugün için sana teşekkür borçluyum...TEŞEKKÜR EDERİM...
unutmaya çabalarken hep mi en olmadık yerlerden en olmadık hatıralar çıkar...tüm gün şöle yada böyle geçerken geceler niye dinmek bilmez...kafamı yastığa koymaktan korkmak istemiyorum artık...huzur...bu kelime artık ne kadar uzak bana...ben onunla (huzurlu) oldugum günlerde mutluydum...Ama o da terketti beni hemde senle aynı anda...
30 mart 2008 pazar günü yasmışım bunu günlüğüme... :) bunu okumasını isterdim hep ... :S halada istiyorum galiba :S
diyelimki okuyo okuyolar
sizleri çok seviyorum bazılarınızıda ekstra ekstra seviyorum
hayattttt beni neden yoruyosun?madem çok günah bunu neden yapıyosun...!
demek isterdim,okuyor olsaydın
mutlu musun?
diyelim ki okuyor e bende diyelimki yazdım ne olucak ki
saçmalık olur