Teşekkür ederim Gümüş. Herşey gönlünüzce olsun :)
Printable View
ÇOK HEYECANLIYIMMMMMM..:p
Kerestelerin, patron olabileceğine inanmayan varsa benim patronla henüz tanışmamış demektir!!!
adamı her görüşümde bu odun bana bir kış yeter diye yakacak hesabı yapmaya başlıyorum!!!
İçim çok tuhaf...Sanırım kriz gene başladı :(((
Geçti...Biraz film izledim...İyi geldi sanırım...Biraz burada kalıp balıklarımın suyuna bakıcam....Umut dünyası..Allahım yardım et bana.. :(
Uzun Zamandan Beri İlk Defa Ağladım..:(
:(yine ben geldim stres odası...:(çok kötüyüm...:(çooook...:(
Bak ben biliyorum işte..gümüşün iyi hali olmuyor ki hiç. O yüzden üstteki üyeyi görünce aklınıza ne geliyor bölümüne öyle yazdım.
Gümüşü görünce gerçekten aklıma gelen ilk şey onun ölmek istediği. Yapma böyle gümüş..sen denince neden cıvıl cıvıl bir insan demiyelim ki..hıı??
cıvıl cıvılmı?o neki?
o kelime benim sözlüğümden kalkalı çok oldu malesef...yinede çıkmadık candan ümit kesilmez canım...:)