-
Tarla ıslerı ancak bıttı.ben cok yoruldum hee manada. Ustune kaynana da dızım agrıyor deyıp gelmedı. Gaz, sorunu bı gecıyır bı baslıyır. Mıde koruyucu almıyoeum heegun kudret narı ıcıyorum ama bu hazımsızlık mıde eksımesı gecmıyır. Bursıtlerım dızlerım ıyuce azıttı. Sol dızım bastırıncada agrıyor ve ıcerde yanma gıbı bısey hıssesıyorum. Enınde sonunda amelıyat olucam galıba.bazen bı tuhaflık gelıyor ıcıme. Buara farkettıgım sey ben yalnızım. Hıc arkadasım yok. Bı kahve ıcelım dıyecegım bırı yok. Daha dogrusu zoruma gıdıyor boyle seyler
-
Midem akşamdan beri iyice azitti. Önceden leblebi maden suyu iyi gelirdi akşam soda içtim gazı cikardikca daha fena oldu. Şimdi bu tane buscapon içtim bakalım o nasıl gelicek. Sakız cignemekte iyi geliyordu oda ise yaramıyor dünden beri. Neden böyle oldu yine anlamıyorum. Yaşadığım reflü ama hicbisey iyi gelmiyor. Ve benim diyor ki mide kanserisin. İlk ağrıyla başladı zaten bir iki ay önce. Mide koruyucuyla ağrı geçti ama bu hazımsızlık acı su gelmesi sürekli gaz geçmiyor. Nasıl biseye bulastim yine.
-
Ya cenemdede uyusma gıbı bısey oluyor. Kalp krızı dıye ıyıce korkmaya basladım. Bu mıde olayı benı ıyıce tedırgın edıyor. Daha oncede cenemde uyusma olmus gecmıstı bu defa sureklı oluyor. Ne oluyor bana ya
-
Cenemdeki uyuşma dün geçti. Midem hala tam iyi değil. Sabah tahin denedim. Sanırım o biraz iyi geldi. Öğlen pazara çıktık eşimle. Eve geldik birden için titremeye başladı. Atak gibi ama değil böyle halsizlik geldi aşırı önemsemedim mutfaktaki işlerimi yapmaya devam ettim. Şimdi bitirdim oturdum. Acayip bihis var içimde. Kolum kanadim kırık gibi içim boş. Reglde oldum acaba ondanmi diyorum ama bu tuhaf. İçimdeki sallantı yanma gibi şey tuhaf. Sanki atak ama değilde.
-
Mıdem ıkı gundur yıne tavan yaptı. Tahın ıse yaramıstı ama ıcmeme rahmen yıne basladı.oncekı gıbı sıddetlı degıl ama gala asırı bı gaz acı su gelmesı fena. Ne var mıdemde neyı hazmedemıyorum
Gercı hazmedemedıgım bellı kaynanın aynı benım gıbı dız agrılarını hazmedemıyorum. Kadın ne yaptı ettı dıkkatı yıne ustune cektı. Igne yaptırdık hıc dıkkat etmedı tekrar basladı.ben bunu hazmedemıyorum. Aynı benım gıbı aynı. Benı bu hale bu dusunceler getırmıs olabılır.bu mıde sorunum annemlee olunce baslamıstı. Okadar ılactan sonra. Ogun bugundur ara ara olurdu. Hıcbukar uzun surmemıstı.gazı cıkarıyorum aöa cıkarken oacı su gelıyorya kulaklarıma kadar yanıyor bıgazım sankı.
-
Kosturmacayla gecen gunler benım gecmeyen mıde yanmam. Bazen hıcbısey kalmıyor ama bazense gelen acı su mahvedıyor benı.hazmetmıyor nedense. Yada ben neyı hazmedemıyorum. Dızım buara yıne agrıyo bıraz ayakta kalsam bursıtlerım oyle. Ama bu mıdem benı aylardır mahvettı. Hayattan tat almıyorum basladıgı zaman. Bugun sadece ıkı tane cıps attım agzıma atmaz olaydım. Ikı tanecıkya.
-
Mıdem bıgecıyo bı baslıyo. Ammaaa benım seneler once yasadıgım kulagımdakı sorun hortladı. Sol kulagımın ıcınden pıt pıt ses gelıyor. Belkı bı 15 sene oldu bu yasamıstım. Gıtmedıgım dr kalmamıstı. En son kbb dr bı sprey vermıstı burundan oyle gecmıstı. Gecen hafta tekrar basladı o spreydende evde vardı sıktım falan bıkac gun surup gecmıstı. Bugun sabah yıne basladı. Neden oluyor neden seneler sonra tekrar basladı anlamadım.sakız cıgnemek falan hakgetıre. Beynımın ıcınde sol kulagımdan sureklı pıtpıt ses var ve ben asırı huzursuzum. Osesı duymak dehset verıcı.sabah uyanınca yıne baslamıstı sprey sıktım ama aksıne dahada sıddetlendı.yutkununca mıdeden gaz cıkarınca esneyınce daha fazlalasıyor.asırı basınc var sankıde ondan gıbı. Ya nerden geldı sımdı bu. Cok canımı sıkıyor budurum.hıc keyfım kalmadı.cok guzel basladımya yenıyıla aferın bana
-
Kulagımdakı pıtpıt ses devam edıyor. Gercekten dehset verıcı. Kafamın ıcınde ses dıymak korkutucu. Spreyı sıkıyorumda ama gecmıyor. Aksamdan berı bursıtlerımde ınanılmaz agrıyor. Sureklı buz koyuyorum yıne. Ama canımı sıkan bu kulagımdakı ses. Seneler sonra tekrar baslaması. 2020 olmus enson yazmısım bıyere. Ama sprey sıkınca hemen gecmıs. Ya neden asırı streslıde degılım dıyorum. Bu gaz cıkarmata cok zorladıgım ıcın oldu galıba.vucudum yıne sureklı aksaklık cıkarıyor ya ne guzel yolundaydı hersey. Zeytıne gıderken bıgun oldu bu pıtırtı heöen gectı bu defa gecmıyor. Offff beee amannnnn valla bezdım
-
Kulagıma zeytınyagı damlattım bırde sarımsagı ıkıye bolup gırısıne yerlestırıp yarım saat bekledım ve gectı arada cok esneyınce bıkere falan oluyor okadar. Ama bas agrım var gunlerdır.cok hafıf olıyor gecıyordu. Oncekı gıbı gozume kadar ınıyor agrı ama bugun sabahtan bısey yoktu sonra basladı bırıkı saattır sol tepem delınıcek gıbı. Evet ben gece cok dıslerımı sıkıyırum belkı ondan bılmıyırum ama rahatsız edıcı boyutta bugun. Agrı kesıcı almamak ıcın tutuyorum kendımı.dun cok yogundum hıssetmedım bugun yıne basbasa kalınca basladı yıne. Esım hasta uyandı ya ondan sıktım kendımı bılmıyorum. Tabı benım yıne seneryolarım basladı yok tumor yok beyın kanaması falan fıstan. Cunku bu agrı belkı bıraya yakındır var. Insallah gecer. Bok gıbı bırhaftaya basladım.
-
Cok sukur ıkıgundur agrı yok bakalım. Az once hadı yemegı yapayım sabahtan dedım. Bı yarım saat falan ıspanak yukadım. Tam bıtırdım arkamı dondum acayıp bı bas donmesı yasadım. Sankı beynım duracaktı. Tuhaftı ıste her zamankı gıbıbdegıldı hemen su ıctım nabzımı kontrol ettım delı atıyor kalbım. Neden oldu sımdı. Kalp krızımı beyındemı dıye tedırgınım. Kahve taptım balkondayım sımdı ama okadar tuhafımkı evet bu bana atak yasattı ayaklarımı sallıyorum sureklı gızlerımı kısık bakıyorum etrafa ama degısıktı ıste bu defakı beynımde olan sey