AtesLe_DanS Nickli Üyeden Alıntı
Sorunlarınn ne olduğunu bilmiyorum ama ben yinede hiçbirşey için üzülmeye değmez diyorum. İnsanlar mutlu olmayı sürekli bazı sebeplere bağlarlar. Yeni bir araba, yeni bir ev, yeni bir sevgili gibi... Şunu yaparsam veya şunu elde edersem mutlu olurum diye düşünürler. Aslında düşünülmesi gereken, şu olursa mutsuz olurum. Yani sürekli mutlu olduğumuza kendimizi inandırmak önemli olan. Bazı olayları da (eğer inanıyorsanız) tanrının sizin sabrınızı denemek istediğini düşünebilirsiniz. Maddesel olgular hiçbir zaman benim mutluluğumu etkilememiştir. Bunu söylediğim için çok zengin olduğumu düşünmeyin. Sadece insanın bazı şeyleri fark etmesi gerekiyor.