ovvvv..gerçekten çok kötü. :eek:
Allah korumuş gerçekten..daha dikkatli olmalısın.
Printable View
ovvvv..gerçekten çok kötü. :eek:
Allah korumuş gerçekten..daha dikkatli olmalısın.
sağol mavigece ve 9şubat...u son iki gün içinde 2.ölümden dönmem 9şubat muhakkak bir uyarı bu..c.tesi günü acile götürdüler beni serum yedim tam düzelmeden birde bu olaydan sonra diğer rahatsızlığımda nüksetti,:confused:Allah sonumu hayır etsin inşallah...:(
teşekkürler nefertiti...
yeter artık yeter.dayanamıyorum keşke dün ölseydim keşke.bıktım artık haketmedişğim şeyleri yaşamaktan.neden böyle oluyor herşey.neden bu kadar hedef tahtası durumundayım ben...ölmek istiyorum.hayattan hiçbir beklentim yok.:(:(
gene eve kapadım kendimi. kapana kısılmış gibiyim... çok basit bir şey için bile çıkamıyorum yine. başım ağrıyor... zorlamasınlar beni işte, iki gün iyiysem üçüncü gün gene eski halime dönüyorum. bu kadar korkak olmaktan nefret ediyorum. nerede o savaşçı ruhum??? offff :(
stresten midem ağrıyor artık.hiç kimse için üzülmeye değmez.değemez ama birde bunu başarabilsem