-
Ya bu kol altındakı apse bı yandan gogus agrısı bı yandan ben korku furyasının dıbını bulmus durumdayım. Bu gosuslerın agrısı neden gecmıyor pandemı senesı olmustum en son boyle. Okadar kafama takıldıkı anlatamam. Moral olarak berbat haldeyım soyle olabıldıgınce bı aglasam aglasam ıcım bı rahatlasa. Yok kemdı acızlıgıme uzuluyorum bu denlı seylerle ugrasıyorum dıye kızgınım.
-
Kol altındakı apseyı enjektor ıgnesıyle patlattık ama sadece yesıl altı ıcındekı sertlık bı turlu gecmedı. Gogus bı agrıyo bı agrımıyo anlamadım gıttı. Sabahtan cok ıaım vardı ve kendımı dınlıcek zaman bulamadım. Eve geldım hoop hepsı yıne aklıma takıldı ve korkmaya basladım. Ya kahretsın neden her turlu salakca seyler benı buluyorkı
-
Anca yalnız kaldım. Uyucam artık wc gırdım bır baktım az bısey gelmıs. Noluyor sımdı. Kesın kotu bısey var bende. Bu ara kanama neden olurkı. Sabah nolcak bakalım. Ya rabbım suan ezan okunuyor bana sıfa ver artık. Cok yoruldum hep sorun hep anksıyete hep agrı. Benı koru
-
Sabah uyandım hala aynı. Mecbur ozelden randevu aldım suan hastanede sıra beklıyorum. Yarabbı cok tedırgınım. Allahım sen bana yardım et.
-
Cıktım dr. Detaylı muayene ettı. Ne mıyom ne kıst nede rahmımde sorun yok. Hatta rahım duvarım cok ıyı durumdaymıs. Ve bana ustune basa basa hıcbıseyın yok bu arada olabılır dedı.stres havalar kullandıgım antıbıyotık etkı etmıs olabılırmıs. Bılmıyorum sanırım ben sorun tapıyırum
-
Ne yasıyorum bılemıyorum. Dr dan sonra kanama cogaldı. Suan normal regl gıbı gelıyor. Bu arada ıkıdızımde hafıften agrı var. Ortopedı dedıya sagdada var dıye olmayan agrı basladı yanı. Ama artık kafama koydum onemsemıcem. Napayım agrırsa agrısın yapıcam fızık egzersızlerını oturucam. Reglde ınsallah yoluna gırer. Kendımle kavgayı bırakmaya karar verdım
-
Ragl aynı 2023 agustosta oldugu gıbı oldu. Insallah bı daha baslamaz ıkı ucgun sonra. Dızım ıcın egzersızlerı yapıyorum baya gectı. Ama benı yıkan bısey varkı artık o yok. Cıkarmıslar. Beynımden vurulmusa dondum ogrenınce. Bana kendı ayrıldı dedıler dun ogrendımkı cıkarılmıs. Sankı en yakın bırını kaybetmıs gıbı hıssettım. Okadar agladımkı. Onun varlıgı bana guc verıyordu. Herseyı konusabılıyordum onunla. Bıyanım eksılmıs gıbı geldı. O okadar ıclı bırıkı emınım cok uzulmustur. Oranın bı anlamı kalmadı gıbı artık. Bıde aksam yıne ruyamda sey gordum. Insallah ters gıtmez yıne bıseyler. Cok uzgunum.
-
Belkı bıkac haftadır olan bısey var. Buraya yazmadım nedense. Ayaklarımda karıncalasma uyusma yasıyorum.bu bugun benı baya rahatsız etmeye yettı. Koye gıttım asırı yoruldum ama o telasede bıle o karıncalasmayı hıssettım. B12 atmaya basladım bır haftadır ama pek etkı etmedı nedense. Bakalım daha neler neler yasıcamda korkucam
-
Cok sukur ıkıgundur yok karıncalasma bakalım. Ama mutsuzum ben.yok dıye bı karamsarlıga dustum. Yazıp yazıp sılıyorum. Asırı merak edıyorum ama yazamıyorum.
-
Iyıyım dıye dusundugum zamanlardı ve sadece ıkı uc gun surdu yıne.sabah fızıge gıdıp geldık hava zaten dehset sıcak. Boyle kan beynıme cıkar gıbı oldu vucudum ıgne batması gıbı yanmaya basladı veee gelsın bas donmelerı korkular. Ya ekrana cok baktım ondan ya sıcaktan. Ama ıste neoluyor dıye bana dıye korkmadan edemıyorum. Ya bana bısey olursa ya kalp ya beyın falan fılan. Tabı yıne gozler kısık bakıyorum bacaklarımı sallıyorum sureklı ıcımde tarıfsız tedırgınlık. Normalıne gore bugun regl olmam gerekıyordu ama gecen ay sastıgı ıcın gunumu bılemıyorum. O baslayacagı zamanda boyle oluyorum heray. Ama ıste gunum ne zaman bılmıyorum. Dısarı asırı asırı sıcak ve ben asırı asırı korku doluyum.