Ufff valla hasta oluyorum galıba. Genızlerım nasıl yanmaya basladı. Zaten sabah atamadım öksurunce acabamı dedım. Çocukların ıkısıde hasta gectı galıba onlardan. Bakalım ilerleyen saatler benı ne hale getırecek. Ya ama grıp olmak ıstemıyorum
Printable View
Ufff valla hasta oluyorum galıba. Genızlerım nasıl yanmaya basladı. Zaten sabah atamadım öksurunce acabamı dedım. Çocukların ıkısıde hasta gectı galıba onlardan. Bakalım ilerleyen saatler benı ne hale getırecek. Ya ama grıp olmak ıstemıyorum
Baya baya iyi hastayım.sabah iyi kalktım dedim çok sarsmicak beni.ogleden sonra bir vurdu halsizlik falan pert durumdayim.burunlarim açık bogaz agrimda yok.sadece hafif bı burun akıntısı ama baya bı halsizlik ve vücut ağrılarım var.ya nerden geldi.bir ay önce hastaydım halbuki.tam bir ay sonra tekrar hasta oldum.insallah çabuk gecerya.
Akşam ıbucold c aldım kınaya gıttım. Baya ıyı gelmıstı. Sabah kalktım yıne pert haldeyım. Acayıp bısey. Burunlarım tıkalı degıl ama sureklı bı akıntı var. Halsizlik var. Evde olmazsam ıyıyım buda acayıp bışey. Kendımı dınlemedıgım ıcın sanırım. Geçen aykıde böyle olmuştu. Ozaman bogazlarım asırı kötüydü sonra cenaze olunca evden çıkmak zorunda kaldım ve öyle böyle gectı. Buda öyle sanırım. Gecsın bıran önce
Çok enteresan eve gırınce kotulesıyorum. Akşam geç geldık nısandan orda bütün gün ıyıydım. Eve geldık yattık bırden tıkandım nefes dahı alamadım agzımdan aldıkca bogazım kotulestı. Öyle böyle uyumuşum. Ikı saat oldu uyanalı pert gıbıyım. Kolum kanadım tutmuyo.bayılacak gıbı hıssedıyorum kendımı. Halsızlık var asırı. Neden evde busekılde oluyorum.dışarda ıyı ama evde grıp fena bastırıyo.beynım sızlıyo diyorumki enfeksıyon beyne sıcradı ölücem. Ya kahretsın nerden geldı bu hastalık be.ınsanlar grıp oluyo 3_4 güne ayakta.benım 4. Güne geldık daha kötü oluyo mübarek gün gectıkce.bakalım kaç günlerce sürecek. Benı korkutacak
Gerçekten enteresan dısarda hastalıgı hıssetmıyorum eve gelıyorum grıp bastırıyor. Hafıften boğaz onada ındı. Takmayayım nasış olsa gecıcek dıyorum ama yınede korkuyorum. Ya kotulesırsem ya ya ya. Kafam allak bullak oluyor grıp olunca. Of
Okadar çok koşturmaca ıcındeyımkı bu ara grıp benı esır alamıyo.dun ve bugün daha ıyıyım.yatacak zaman yok zaten. Bugün nedendır bılmem baş agrım var. Çocuk sınava gırdı onı beklerken basladı.hala devam ediyor. Gerginlik agrısı bellı ama benı korkutmaya yetiyor malesef. Öksürük aşırı balgamlı genızler içerden hala tıkalı. Ya ne bılem acayıp bıseydeyım
Baş agrım hala devam yüzüme kadar vuruyo ağrı. Atesım var gıbı hıssedıyorum ama olmuyom yok.ates fışkırıyo yüzümden gızumden. Pres yapılıyor sakı basım. Ya nerden çıktı bu baş agrısı yıne ya. Aklıma bın tane şey gelıyo. Ya enfeksıyın beyne ulastıysa ya beyın kanamasıysa dıye korkuyorum.
Baş agrım bıkac gün daha devam edıp gectı. Bu haftakı burç yorumlarımı okudum. Bütün hepsı saglıgıma dıkkat etmem gerektiğini hıc hesapta olmayan bı hastalıgımın cıkacagını falan yazmıs nasıl tedırgınım.bıde 12 mayıs sonrası ıcın aynı uyarı yapılmış. Ya olmasın tutmasın yorumlar. Zaten okadar yorgunumkı eve başka gıremıcek haldeyiz bu ara. Bu haftayı atlattımmı bıraz rahatlıcam evde olup dınlenecegım ama bu hafta çok dolu.
burçlara inanmayın allah aşkına. maaşlı çalışanım hiç para gelecek yorumları gerçekleşmedi. buhranlarda olmak, insanı hasta hissettiriyor. uzun bir süredir benim de hiç keyfim yoktu. 3 ya da 4 ay oluyor pax... kullanıyorum anca etki etmeye başladı. bir de uykumu tam almam gerekiyor.
Burçlara takıntım bu sene basladı. Neden oldu bılmıyorum bu. Bırsuru astrolog takıp edıyorum.acıkcası benımde bazen tutuyor bazen tutmuyor ama zaten saglık anksiyetesi var o tarz yorumları okuyunca öbür haftadan asırı tedırgın oldum. Bır yanım inanma diyip dıger yanım delı gıbı korkuyor.
Ben senelerce senelerce ilaç kullandım bana ıyı gelenıne rastlamadım. Benım korkularımı asla gecıren bır ilaç olmadı. Sadece asırı korkup ısın ıcınden çıkamayınca tranko atıyorum okadar.
Bu ara sureklı çevremde bırılerı ölüyor ve bu benı tedirgin ediyor. 23 sene oldu bu ölüm korkum başlayalı ve geçmiyor da. Sızede allah kolaylık versın. Uyku ıcın uyumadan kırap okumayı melısa yada papatya çayı ıcmeyı deneyın. Ben osekılde bıraktım uyku ılaclarını.