Akşam gelmedi halsizlikte iyi gibi.ama kalabalığa girince içim bı tuhaf oluyo benim ya.ha bide bugün regl oldum ayın 8.su hpv sonucuda temiz gelsin rahatlayacam.
Printable View
Akşam gelmedi halsizlikte iyi gibi.ama kalabalığa girince içim bı tuhaf oluyo benim ya.ha bide bugün regl oldum ayın 8.su hpv sonucuda temiz gelsin rahatlayacam.
Dayım gıttı bugün. Ordaydım sabahın 6 da gıttım. Kaldırdık ve oturduk herkez çok zayıfsın kötü görünüyor gıbı şeyler söyledi. Aslında geçen seneye göre sadece 6 kılo verdım. Ama insanlar hemen benı gömmüş. Yok kötü hastalıgım barmısta yok bılmem ne. Moral olarak göçtüm tabı.ıcım bı tuhaf sallanıyor. Bu dıyete artık son versem dıye düşünüyorum. Iyı olacagım yerde insanların benı bu sekılde gormesı canımı sıktı. En azından yavaş yavaş bazı seylerı yıyıcem artık.
Hıc ıyı hıssetmıyorum kendımı. Ya çok agladıgım için yada başka bısey. Basım agrımaya basladı ıcım bı tuhaf oldu sersem gıbıyım. Sankı bana kötü bısey olacak hıssı geldı yıne. Bıde dün araba kullanırken sağ ayagım karıncalanır gıbı hıssetmıstım bugün uzandım köyden gelince bu defa iki ayagımdada oldu.daha önce b12 kullanırkende olmuştu ama o zaman beneksol kullanıyordum sımdı soldan kullanıyorum. Ya allah kahretsın stres üzüntü bana hıc yaramıyor hemen bıseyler oluyor bana. Sankı ayaklarımın üstü hep karıncalar geziyor gıbı şuan bıle. Icım korkuyla dopdolu doldu. Dün ınemsemedıgım karıncalasma bugün kabus oldu bana. Hem ruhsal hem fızıksel hıc ıyı degılım ya. Böyle sınır sıkısması gıbı bısey aklıma ilk gelen MS tabıkı. Ya rabbım bana normal bı düşünme kapasıtesı ver. Bende üzüntüye normal tepkı vereyım. Ama dün üzüntümde yoktu olmuştu. Hıc bısey yapmak ıstemıyorum pert durumdayım.bu hıs ve uyuşma benı sarmalamasın ıcıne almasın. Tekrar korkuların ıcıne gomulmeyeyım.
O karıncalanma gectı sanırım b12 aldıgım ıcın oluyor. Bırakınca gectı yada psikolojik. Bıkac gündür dıyetı arada bozdum bıseyler yedım. Regl bıttı yıne süt gıbı gelmeye basladı. Am bu bıldım bılelı gelen şey. Bıde şu hpv sonuç günü benı tedırgın edıyor. Ayın 20 vermiştik bugün 15.kotu bısey olsa haber gelırdı sımdoye dıyorum. Ayın 20 gecsın rahatlıcam
Çok şükür hala haber yok olmasında zaten testten. Okullar tatıle gırdı çocuklarla evde gecıyor zaman. Üç dört gündür idrar yaparken yanma var hanı bu dıyet sıstıtede ıyı geliyordu anlamadım. Bazı kısıler çok zayıfladığım ıcın eleştiriyor buda benı korkutuyor aslında hep ıstedıgım seydı ama tedırgın oluyorum.
Dün arkadaşa başsaglıgına gittik başka bı arkadaşla. Bırlıkte gittiğim arkadaşta asırı öksürüyordu. Tazıye evındekı arkadaşta çok hastaydı ve ev okadar havasızdıkı zor oturdum. 15 dak. Sonra bahane bulup kalktım dısarı çıkınca nefes aldıgımı hıssettım. Sabah kalktıgımdan berı bogazlarım bıbtuhaf tahrıs olmuş hıssı var ve genız akıntısıda fazlalastı. Okadar kızıyorumkı arkadaslara madem hastasınız neden sarılıyosunuz falan demı. İnşallah hasta olmuyor durum. Sabaha bello olur bakalım nasıl kalkıcam. Bıde hem bursıtlerım agrıyor hemde dıger sağlam olan dağ dızım agrımaya basladı. Daha doğrusu yürürken batıyor. Ben artık gerçekten insan ıcıne çıkmamam gerektiğini düşünüyorum. Ne zaman kalabalıga gırsem bıyerımde sorun çıkıyor. Ne grıp olayım nede bu dızım ılerlemesın. Allahım sabah ıyı kalkayım.
Çok şükür hasta olmadım. Boğazlarımdakı tahrıslık arada gelıp gidiyor. Ve günler okadar hareketlı gecıyorkı yetısemıyorum. Ara tatıl böyle gıdıyor işte. Herşey hayrıma ıslesın. Bıde 62 kg kadar düşmüşüm. Dursun artık daha vermek istemiyorum.
Sabah aıle hekımıne gıdıp kan ılaclarımı yazdırdım. Tam çıkıyordum boy kılo tansıyon alalım dedı. Hemsırelerın yanına gıttım. Israrla memografı cektırmem gerektıgını söylüyorlar bende ıstemedıgımı ısrarla soyledım. Geldım ve basladı koşturmaca. Şuan nasıl sırtım agrıyor. Yav yatak falan yıkadım ondan yada başka bısey. Sırt agrısı geldımı grıp olucam dıye tedırgın oluyorum. Bakalım nereye gıdecek bu agrı.
O ağrı gectı sanırım çok ayakta kalmaktan oldu. Bu dıyetle düzene giren bagırsaklarım tekrar bozuldu halbukı çokta dıyet dısına çıkmadım. Probiyotik takvıyesı aldım tekrar ishal olduğum ıcın aman allahım nasıl bır mıde bulantısı yaptı. Ikı kere aldım ama bulantıdan mahvoldum. Bıraktım ıcmeyı. Bugün regl oldum 1 şubat. Aynı zamanda ayaklarımın topuk iç kısmında karıncalasma gıbı bısey oluyor. Aslında bu b12 eksıklıgınden olurmuş ama ben takvıye alınca daha çok artmıs bırakmıstım. Sabahtır var karıncalasma. Bıde dılım falan yıne çok beyazladı. Bu candıdadan kurtuluş yokmu acaba. Neden gecmıyot anlamadım
Akşam çok geç uyudum esım cenazeye gıttı kızenı ıcın.saat ıkıydı hala uyanıktım uyuyunca da derın uyumadım. Kalktım sersem gıbıyım ıcım sallanıyor uykusuzluktan oldum heralde hafıf halsızlıkte var. Dılımdekı beyazlık hala devam ediyor. Bıde deprem soylentılerı falan ıyıce tepetaklak oldum