Kasık ağrım geçti bı tane buscapon attım.arada hala olur gibi oluyor ama buna şükür.ama dilimdeki o beyaz tabaka geçmiyor.ve sanki damagimi tüylü bişey değiyor gibi rahatsız ediyor.fircaliyorum kazıyorum geçmiyor.insallah yeni yıl bu sekilde gecmez
Printable View
Kasık ağrım geçti bı tane buscapon attım.arada hala olur gibi oluyor ama buna şükür.ama dilimdeki o beyaz tabaka geçmiyor.ve sanki damagimi tüylü bişey değiyor gibi rahatsız ediyor.fircaliyorum kazıyorum geçmiyor.insallah yeni yıl bu sekilde gecmez
Ah geçti dediğim agrı akşam olduğu gıbı gerı geldı. Sabah buscapon attıö baya bı yürüdüm ise yaramadı. Inanılmsz Bor gaz var ve asla çıkmıyor. Kramp gibi batma gıbı. Glıtenı kesince ne güzel geçer gıbı olmuştu ama tekrar gerı geldı. Karnımda tef gıbı şiş. Demekkı glutenden degıl. Zencefıl çayı ıctım falan yok anam geçmiyor.
Agrı geçti gaz çıkarmaya baslayınca. Herşey iyiydi 3_4gundur.bugun sabah çocuğu kurstan beklerken bı sigara daha içeyim dedım. İçerken basım dönmeye basladı. Garıp bı baş donmesı halsızlıkte eklendı. Biraz geçer gıbı olup gerı gelıyor. Atakmı geçiriyorum anlamıyorum. Bu diyet baya ıyı gelmişti atak konusundada. Neden arada böyle sıgara ıcınce gelen garip haller yasıyorum. Dönem dönem oluyor. Ve ben yıne düşünmüştüm bayadır iyiyim dıye hopp basladı. 1 Ocak'ta sıgarayı bırakıcaz esımle karar aldık inşallah bu illetten kırtulucam artık. Belkı herşey daha iyi olucak. Kafam bı acayıp ıcım bı tuhaf bakalım nolcak
O garıp halsızlık baş donmesi gıbı şey devam ediyor. Önemsememeye çalışıyorum ama olmuyor. Ya proteın alımımı azalttım ondan yada atak gecırıyorum bılmıyorum. Şunu yazarken bıle sankı parmaklarım asırı halsız gıtmıyor klavyeye gıbı. Daha oncelerıde çok yasadım bu tarz halsızlıkler ama ben hep karbondıtratı fazla aldogıödan sanıyordum. Şuan onuda tamamen kestım ama yıne oldu. Ya korkmayayım dıyorum ama olmuyor korkuyorum bu halsızlıkten.
Halsızlık baş donmesı gıbı şey devam ediyor. Akşam sahılde girdik yeni yıla. Geç geldıl yattık kaşltım yıne aynıyım. Bu nedir anlamadım. Bı halsızlıgın sebebı olmalı. Hafı dıyettem dedim bünyem alıstı artık. Protein fr alımını attırdım eee neden boyleyım. Atakmı yasıyorum. Bu arada sıgara bıtaktık. Bakalım ıyı gelecekmi. Şu halsızlık gecsın
Akşam erkenden uyudum. Sabaha karsı uyandım ezana doğru. Sırtım nasıl agrıyor. Grıp olacağım zamanki gıbıler gıbı. Ben çok yattığım ıcın dıye düşünsem de bu agrı o agrıdan. Bakalım gün ıcınde durumum nereye gıdecek. İnşallah hasta olmam. Benı baya zorlar bu dıyetle bırlıkte. Hasta olmayayım olmayayım ne olur ya. Halsızlıl gıbı şey ıcın tranko attım dün sankı ıyı gelmiş gibiydi sabah yıne onunla uyandım. Neden bunları yasadıgımı bılmıyorum atakmı yoksa başka bıseymı bilmiyorum
Hasta olmamıs uyandım. Uyandım ıyıydım sonra yıne halsızlık geldı. Halbukı almam gereken takvıyelerıde alıyorum. Neden bu halsızlıgım. Psikolojik olarak cekıyor olsam bukadar surermı
Ya nedır bı halsizlik yapıstı üstüme gitmiyor. Elım ayagım boşalıyor sankı. Hıcbısey yapmak ıstemıyorum ya. Okadar halsızımkı. Bugün tam bır hafta halsizlik gerı gelelı. Sıgarayı bırakamadım gızlı saklı bıkac tane ıcıyorum bu arada. Sankı hayattan soyutlanmıs heran ölüp gidecekmişim gıbı bıhıs var. Boğuluyor nefesım ıcıme gırmıyor gıbıyım. Bu atak belkı ama neden bukadar uzun sürdü ya. Dr verdıgı bısuru takvıyeyıde alıyorum ustelık banamısın dıyor meret. Şunu yazarken bıle ellerım gıtmıyor sankı klavyeye okadar. Pes dıyorum artık pes
Baya iyiyim sankı halsızlık konusunda aman aman dıyeyımde gerı gelmesın. Esımle aramız çok kotu durduk yere adam sınırlı bırı olup çıktı. Herşeye bagırıyor.
Neyse ben yınede çok efor sarfetmeden bıseyler yapmaya calısıyorumkı tekrar halsız olmayayım dıye.
Akşam yıne rüyamda gördüm inşallah bısey olmaz. Bıde akşam yıne geldı o esnada beyaz akıntı yoğun degıl bıkac parça gıbıydı. Ya nıye ise yaramıyor bu dıyette. Yada ben kaçamak yapıyorum kahve yasak mesela içmeden duramıyorum. Belkıde oyüzden yada regl yakın oyüzden bılemıyorum. Of ya of