Keşke olsa terapi evleri.girsek avazimiz çıktığı kadar bağırıp çağırıp içimizdeki korkuları sorunları anlatabilsek
Printable View
Keşke olsa terapi evleri.girsek avazimiz çıktığı kadar bağırıp çağırıp içimizdeki korkuları sorunları anlatabilsek
Gelelim bana.bugun yine jinekologa gittim.cunku lor gibi gelen şey hala devam ediyor.agizdan ilaç krem fitil ve kopukverdi bu defa.bitince gel dedi.beslenmeme ve bol icmeme dikkat etmeliymisim.insallah bunlarla gecerde bu içimdeki korku nefes alamama hisside biter
Bikac gundur candida diyeti diye bişey var onu yapıyorum şeker yok gluten yok nişasta yok.ama okadar halsizimki.yuzumun rengi bile sarıya döndü sanki.dr da Yemen'e icmeme dikkat et demişti ma buoadar ağır geleceğini düşünmedim bu diyetin.netten baktığımda candida ölürken bu belirtiler olurmuş ama ben korkuyorum bu denli halsiz olunca.bolca yoğurt marul brokoli falan.glutensiz ekmek aldım onu yiyorum ama içimde biseyler yok oluyor gibi bir hissiyat var.bakalim haftaya kadar geçmesi gerekiyor inşallah gecer
Akşam ilk defa suya gelmedi sevinmistik.denerken Allahım one böyle bişey olamaz.hic böyle bişey görmedim daha önce.yarin için tekrar randevu aldık tekrar gidicez budefa eşimle.artik bitmeli bu.gozumu kapatınca bile o manzara geliyor önüme.
Bir saat sonra yine jinekolog randevusu var.artik bıktım.halq azda olsa geliyor içerisi ne durumda bilmiyorum.dr inşallah bakarda anlarız.yine ilaç verip göndermez umarım.ama içim acayip korku dolu benim.boyke arada yine halsizlik gelip gidiyor içim yatismiyor.allahim sen benim derdime derman ver yarabbim
Tabiki yine hiç bakmadan ilaç verip gönderdi.bu defada antibiyotik verdi üstelik.degisik bı antibiyotik bakteri içinmiş.ben candida diyetine devam ediyorum ama beni baya sarsıyor.hala daha kendimi tuhaf hissediyorum kafam sisli gibi baş dönmeleri huzursuzluk endişe halı.bunlar diyetten olabiliyormuş ama panik atakta zaten oluyor.sadece aşırı bir kabızlık söz konusu.naoicam nasıl bı yol alicam bilmiyorum
Ya ben kafayı yicem.ne fitil koydum ne ilaç aldım biraz ince bişey aktı baktım yine turuncu bı akinti geldi.okadar korku doluyumki anlatamam.nerdrn çıktı şimdi bu akıntı.benim hesabıma göre regl olmama bir ikigun var ondanmi geliyor başka biseydenmi bilmiyorum ama ben korkudan mahvoldum.sanirim bende kötü bı hastalık var ve ben bunu tek başıma kendi içimde yaşıyorum.kimseye bişey diyemiyorum.nolcak benim durumum.dr gideyim desem eşim okadar kızacak ki bunuda göze alamıyorum.allahim sen evlatlarima bağışla beni ne olur.
Sanırım o akıntının sebebi regl olmammis.dun yani 14 de oldum.halsizlik falan baya azaldı ama bu başındaki sersemlik hissi baş dönmesi gibi şey hala devam ediyor.akdam değişik bişey düştü lap diye tuhaftı daha önce hiç olmamıştı.bugun sırt ağrım ve geniz akıntım başladı inşallah hasta olmam.sabah belli olur.icimdeki korkuları da bastirabilsem keske
Hasta olmadım çok şükür.diyet devam ama hala beni zorluyor.sekeri hiç sevmeyen ben şeker yeme isteğim oluyor.ac yaşıyorum desem yeridir.onca zaman veremedigim kiloları vermeye başladım.dilimdeki beyezlik hala devam ediyor.regl bitince mantarın durumunuda anlicam.anlamadigim insanlar neler yiyor ama bu candida bende neden hortladı.insallah gecerde kurtulurum bu beladanda
Ya ne yaşıyorum ben anlamıyorum.dun yine tekrardan kasik ağrım başladı.tamgaz devam ediyor.idrar yolu diye piyelopsyl içtim akşam sabahta içtim şimdi.bune biçim iş anlamiyorum.sanki regl yeni başlayacak gibi ağrı var.regl düşen şey kist düştü sanmış sevinmiştim şimdi yinemi kist ağrısı acaba.karin bolgeme kadar vuruyor ağrı.gaz sancısı gibi biseyde ekleniyor.ya ben kendimi bildim bileli bu tarz ağrılar yaşardım.hatta kaç kez hastaneye kostüm bu yüzden bişey çıkmazdı.hatta ağrı genelde sağ tarafta olurdu.benim kist soldaymis Dr öyle demişti.biktim ya ağrıdan sizidan.yeminle yildim