Acab hata bizde mi diyorum..Hayatımızın merkezine kendimizi,kendi isteklerimizi almadığımız ve onlara sevildiklerini gerçekten hissettirdiğimiz için mi şimdi biz kafa yoruyoruz?
Sadce huzur diiliyorum sadece huzur..
Bu arada geçmiş olsun kiraz......
Printable View
dimi canım..haklısın...her konuşmada çıkmaza giriyorum...seviyorum hala...ama ilerisini düşününce...yok olmuyor işte...evlenmek dedinmi kalıyorum orda...
ama bir daha onunla mutlu olduğum kadar mutlu olamayacağımıda biliyorum..onunla anlaşabildiğim gibi analşabileceğim biri çıkmaz karşıma onuda biliyorum...herşeyi göze aldım.....hiç evlenememeyi bile...:(
gümüşcüm sana yazmıştım yukardakini...
atomcum ben ona sevildiğini hissttiremiyorumki son 8 aydır....o hissettirdi bana hep..uğraşıda bu yüzdendi...ama ben yapamadım..:(
Peki canım,ondan daha iyi anlaşabileceğin ondan çok sevebileceğin ve uğruna herşeyi göze alabildiğin biriyle neden evlenemiyorsun? Yani insan onu mutlu edecek neyi bulursa,neyi biliyorsa onu takip etmeli sanırım..Kelebekcim;Senin de bu badireyi en az hasar ve maksimum mutlulukla atlatmanı diliyorum canım..
felaket bir şok yaşıyorum şuan...inşallah,inşallah korktuğum şey başıma gelmez...