Eskilerden kimse kalmamış:( üzücü :(
Printable View
Eskilerden kimse kalmamış:( üzücü :(
Hala devam ediyor bulantilar.sabahtan biraz iyiydim.hatta dün baya iyiydim.bugun öğleden sonra yine başladı önce halsizlik sonrasında bulantı geliyor tuvalete çıkınca oluyor bulantı halsizlik sonra devam ediyor.gercekten atak gibi ama değil gibi.tranko atsam belki iyi gelecek ama onuda atmaya korkuyorum ters etki eder diye.boyke tipik atak işte sanki kolum kanadım kırık beden benim değil uyuşma gibi değişik şeyler yapıyor.ablam aradı oda hastaymış ama ilgilenmedim obenle cokmu ilgileniyo.ya Allahım neolur geçsin su bulanti halsizlik dilimin üstü bembeyaz tabaka kaplı bide oda geçmiyor.ya ben nerden kaptım bunu anlamıyorum.olur olmadık şeyler beni buluyor.asiri tırsıyorum bişey olucak kotulesicem diye.
Ya valla ne bıcim şey kaptım anlamıyorum.bugun 17. Gün hala bulantilar devam ediyor halsizlik devam ediyor.ne yesem içsem geçmiyor.ishal durdu gibi.ama bu bulantı mahvetti beni.bigun iyiysem ertesi gün yine basliyor.cok acayip neden geçmiyor anlamıyorum.elim ayağım titriyor ya.bukadar uzun surermi bu virüs.oksuruk balgamliya döndü onu atabiliyorum artık burunlarimda açıldı ama bulantı durumu gecmiyor.icim zangir zangir.suyuda değiştirdim yine aynı geçmiyor.biktim ya.
Bulantı yemek yedikten hemen sonra başlıyor.sabah iyi okuyorum yedigim an başlıyor.ama yaşayan herkez aynı şeyi söylüyor ama işte birhafta on günde iyilesiyorlar ben geçmek bilmiyor.bugun sabah kasiklarimda ağrı oldu hemen pylesoptly attım.omu yaptı bilmiyorum öğlen dehşet bir mide bulantısı başladı fizikten çıkınca.sonrasinda fena bir karın ağrısı gece acile gittigimiz gibi.ama ozaman tomografi falan çekilmiş bişey çıkmamıştı gaz dışında.yemek yerken fazlasti sonrasında buscopan attım biraz hafifketti.amq asla gaz atamıyorum açıyor karnım kasıklarıma vuruyor.bakqlim bir hoca buldum bakiticam kendime son çare yarın.insallah bu çare olacak bukadar hasta olmama.baska açıklaması olamaz.son üç ayda yapılmayan test tahlil kalmadı bişey yok normal dışında.bulanti devam dilimin üstündeki otuy tabakası gibi şey devam anlamıyorum nasıl bisey
Çok şükür bulantı baya baya geçti.sadece ağzımda acılık kaldı.okul fizik derken bir haftayı bitirdik.bugun fizik tedavim sonlandırıldı.bursitlerim yok denecek kadar geçti ama diz ağrım devam.cok değil ama heleki ikigundur baya batıyor.insallah oda zamanla gecicek.
İnanılmaz bir şekilde dizimde geçti.sanki fiziği sonlandırmaya bekliyordu.tabiki ben yinede çok dikkat ediyorum.bacaklari bukmuyorum çok ayakta kalmıyorum vs.bugun uzun zaman sonra evde iş yapabildim.camlari sildim.okadar yoruldumki.cok hamlamistim aylardır.dile kolay nerdeyse dört ay oldu.bide baktırdım kendime.su falan verdi.cumartesi bidaha gideceğim.icimdeki herşeyi önüme döktü.bakalim belki sifam burdan gelir.
Dizim geçti dediğim günün akşamı tekrar başlamıştı ikigun sürdü sonra geçti.bugun ayın 20 regl oldum dün.otuzdenmi bilmiyorum başım ağrıyor.aksam söz vardı oraya gittik çoğu kişi hastaydı evdede zaten büyük çocuk hasta.indallah bişey kapmamisimdir diyorum .bu basım ya regl den yada hasta olucam ondan ağrıyor.enson grip böyle baslamisti çünkü.magnezyum attım rahatlaması.basim catlicak sanki.uzun zamandır regl migreni olmuyordu.bakalim yarın belli olur.arada panik atak tutuyor ama tranko atmadan geçiştirmeye çalışıyorum.
Ozaman hasta olmadım sanırım regl dendi.kosturmacayla geçiyor günler.dun bandı çıkardık dizimden bugün hafiften ağrı başladı.yururken batma oluyor.bu işin sonu ameliyat sanırım böyle nereye kadar gidicek.ya yıllardır vardı bende neden bu defa bukadar zorluyor geçmiyor.ogkeden sonra başlayan boğazımda yine kecelik var.sigara içerken daha çok hissediyorum bunu.bogazim tahriş olmuş gibi.bakalim nereye gidecek bu durum yine.sabaha belli olur.moral olarak tuhafim bugünlerde.mutlu mutsuz arasi.islerimi yaoabiliyorum aslında mutlu olmam lazım bugünleri bekledim hep.ama bı eksiklik var yada tuhaflık garip bişey işte.
Tuhaflık hala devam ediyor.icim bı garip sessiz.dizim ikigundur dehşet batıyor.tam geçti dedim yine başladı.dizi kirletmede sorun yok ama işte tam yan c kısmında batma var.hareketleri duzgun yapmadım boşladim belki oyuzden bilmiyorum.bursitlerde arada inanılmaz yanma ağrı yapıyor.hocama kırgınım benimle çok ilgilenmiyor ona sormak istediklerim oluyor bazen görünmüyor bile bana.enson isterseniz ortopediye gidin ameliyat der dedi okadar sinir oldumki madem durumum ameliyatlik benim neden zamanımı caldilar.yazin olurdum ameliyatı cocuklar evdeyken.simdi okul açıldı.iki gündür kasıklarımda da ağrı batma var yine.canberry başladım ama sistit değil sanırım genital bı sorun gibi.yine herşey ustuste geliyor.okunmusluk sanırım buna etki etmedi.ya ne bileyim bıktım valla kendimden.hepmi sorun olur ya.yeter artık.
Dizim geçti gibi yine.ama bu defada bursit başladı.aksam yatınca anladım sol tarafta ağrı hissettim.sabah kalktım önce sol taraf sonrasında sağ tarafta başladı.ciftvtarafli devam ediyor bu saat oldu.dizimi kollayayim diye oturuyorum bursit başlıyor birsiti geçirmek için ayağa kalkıyorum dizim başlıyor yine çıkmaza düştüm.bugun köyden bikadin aradi onda da çıkmış.ayni durumu benim gibi.ilk başlar yuruyememis falan.eski komşum aynı durumda onunda kalça bursiti ve dizi mahvolmuş.bi acayip döngünün içine düştüm yine.ama işte ben ihmal ettim hareketleri fiziği bitirince belki ondan oldum.bugun istikrarlı yapıyorum egzersizleri inşallah yine geçecek.allah kimseye bu bursit belasını vermesin.geldimi gitmiyor.yunr korkmamak için savaş veriyorum ağrılar başlayınca ama beynim seneryo üretiyor sürekli.basladim yine ameliyat enjeksiyon araştırmalarına.oluruna bıraksam belki yine umursamasam gecicek ama beynim ısrarla kokmami söylüyor.hay beynime.......