Stressiz olmak için zamanım var hala
Printable View
Stressiz olmak için zamanım var hala
Sen Benim Var Yaaaa....
Tırnağıma makas bileee.... :D :D :D
gerginliği üzerimden atmaya çalışıyorum...
arkadaşlar ona can sık buna can sık bir sıkıntıdır gidiyor , birde bakmışın akşam olmuş daha çok sıkıntı , iyide biz ne zaman hayatın yaşamın tadını farkına varacagızki , ara sıra kendimize gelellim en kotu ihtimalle canımızı alırlar ondan otesi varmı yok , o zaman inceldigi yerden kopsun deyin bir kaç dakikacıkta olsa hayatın tadını çıkarın mutlu olmaya çalışın anı yaşamaya çalışın .
Canım Acıyooooooooooooo :(
bu odaya hep stres yüklü olmayan bir mesaj bırakmak istemiştim.
oh bee şu an çok sakinim...
aşırı derecede canım sıkılıyor:(bir gün neşeliyim yazmıyacakmıyım ben buraya:(