kötüyüm aşırı derecede canım sıkılıyor:(heran canımı alacaklar gibiyim...:(
Printable View
kötüyüm aşırı derecede canım sıkılıyor:(heran canımı alacaklar gibiyim...:(
gecenin bir yarısı uykunun gitmesinden nefret ediyorum :confused::mad:
STRESLİYİM, EVET. HEM DE ÇOK FAZLA!!!
derin Derin Nefes Al Tut Birak Gevşeeeeeeee Gevşeeeeeeeee.
eğer bu şans yaşayan bişey olsaydı bir kaşık suda boğardım :mad::mad:
???????????????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!