meleğimmmmm...çok etkileniyoruz biz herşeyden yaa..:( bende senin gibiyim aynı...kaza haberi izlesem kazada ölücem diye korkarım...yangın görsem yanıcam diye...birinin kolu kopsa benimde kolumabirşey olur...kalp krizi geçireni duysam kalbime bişey olur....:(
bu kaddar hassas olmak zorundamıyız sanki...canım ne diyim bilmemki...düşünmemeye çalış öyle şeyler..aklına gelince hemen başka şeylerle ilgilen..eşini düşün..güzel şeyler düşün...
ben seni çok seviyorum....:)
ateşede katılıyorum....hepimiz birgün öleceğiz...doğal birşey olarak görürsen korkunu yenersin...bende çok korkarım ölümden...sevidklerimi kaybetmekten...ama sonra diyorum ki herkes ölecek....orda buluşacağız....gerçek olan orası zaten..burası yalan....takma kafanı....;)

