İçimde Garip bir sıkıntı var ama olsun yine de mutlu olmama engel değil... :)
Printable View
İçimde Garip bir sıkıntı var ama olsun yine de mutlu olmama engel değil... :)
Stress olmamaya çalışıyorum
çok konuşan ve boş konuşan insanlardan nefret ediyorum
adam bir geldi pir geldi. şimdi yanımda oturuyor ve dinlemediğimi göstermek için hiç ilgilenmiyorum hala konuşuyor....
olmuyor...olmuyor...
güzel bir hafta geçirdimmmmm umarım hep böyle devam ederrrrrrr.....:D:D
Bi şeyin olacağını bekleyip olmaması, insanda stress yapıyor
İnşallah..eşimi haklı çıkarmammmm.
moralim bozuldu...çoook sinirliyim:mad::mad::mad::mad:
geçti sinirim:)sağol canım...