valla ben artık unuttum , millet forumlarda buyuk harf yazar ikaz alır biz burda millete serbest bıraktık ,
biraz rahatlasınlar dedik ama demekki kimsenin sorunu yok , tabiatıyla rahatlamayada ihtiyacı yok , sevindim boyle olduguna .
Printable View
valla ben artık unuttum , millet forumlarda buyuk harf yazar ikaz alır biz burda millete serbest bıraktık ,
biraz rahatlasınlar dedik ama demekki kimsenin sorunu yok , tabiatıyla rahatlamayada ihtiyacı yok , sevindim boyle olduguna .
haftaya işe başlıyacağım yaşasıııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
[/B]
sağooooooooooooooooooooooooollll megan:)
ben burayı unutmuşum yaa..halbuki ne çok ihtiyacım var...
OOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFF
MUTLU OLMAK İSTİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
bundan sonra burayı sık sık guncellemeli , milletin gozunden kaçıyor,
OLEYYYYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYYYY ,
HADİ BAKALIM ELLER KLAVYEYEEEEEEEEEE.
canımm sıkkıııınnnn beni üzen herkesiiii üzmek istiyorum:(
Ne Yazsam Geçer Ki Içimdeki Sikinti, Nedensiz Ama Sikintili Ruhum........
Anlatmak Bağirmak Haykirmak Isterdim........
Bir Dağin Tepesinde Tüm Gücümle........
ben bu amcamları var ya dövmek istiyorum saçları olmayan o kafalarında kalmış iki tel saçı yolmak istiyorum onlara sinir oluyorum ohhh beeee söyledim rahatladımmm:p