-
İçimde tarifsiz bir titreme var.gözle görülmüyor ama titriyorum.sesim bile titriyor sanki
Çok korku doluyum.halsizim.bacaklarim sanki benim değil.içimde anlamsız bi tedirginlik var.aşırı bir heyecan endişe t tarifte edemiyorum.hep aklımda kotu bir hastaliga yakalanmış olduğum var.o yüzden bunları yaşıyorum diyorum.o kadar isim vardı çocukları okula hazirlamaliyim ama mecalim yok.neden boyleyim ben.bu kadar aciz olunurmu.dinamik dinç olmak istiyorum.çok yorgun bitkin halsiz kuvvetsiz korkuluyum
-
Aylar sonra foruma girdim. Genelde kötü hissettiğimde girerim buraya. Karşıma ilk bura cikti. Ayni seyleri yasiyoruz sanirim. Ama bana bugun oldu bu seyler. Vucudum karincalaniyor aglamakli oluyorum. Icimde kotu hisler var ve aşırı derece de gelecek kaygisi yasiyorum. Ya yalniz kalırsam ya şöyle olursa ya böyle olursa. Okula nasil gidicem eve nasıl gelicem off. Kafayi yiycem beynim sacma sapan düşüncelerle doldu. En cok da yalniz kalmaktan korkuyorum. İlerde ne olacagini kestirememek o kadar bunaltiyorki ne yapacagim bilmiyorum. Isin kötü tarafi hiç bunlari konuşabilecek kimse yok. En azindan beni teskin edecek dogru dusunmemi saglayacak hic kimse yok. Ilaclarimi da düzenli iciyordum ama simdi niye böyle anksiyete tavan yapti anlamadim. Tam olarak sorun ne bilmiyorum. Ama cok korkuyorum. Bu arada senin günlüğüne de salca oldum ama yalniz degilsin bil diye yazdim biraz da.
-
Artik bende kotu birşey var diye düşünmeye başladım.yada bagisikligim çok çok düşük.bir ay geçmeden yine grip oldum.genizlerim yanıyor hafif bir halsizlik kırgınlık başladı.neden bu kadar cabuk hasta oluyorum.yanımda grip olan biti olsun hemen kapiyorum ondan.insanlara bakıyorum grip olmuşlar ama rutin hayatları devam.ama ben grip olunca tepetaklak.korkular tavan.acaba psikolojik olarak bu kadar sık hasta olabiliyotmuyumdur.grip olan birini görünce kendimi hasta olmuş gibi düşünmeye başlıyorum.hemen babada geçer diye korkular başlıyor ve hasta oluyorum.
-
Bikarmi insan kendinden.ben biktim.bir hafta iyi oldum yine tekrar gelen bu grip gibi şey yüzünden korkularim tavan yaptı.sanki bogazim beni acayip halsiz yapıyor.bigazimdan vücuduma bir halsizlik yayılıyor.aklıma bin tane kotu hastalık geliyor böyle olunca.yazık bana yazık.normal olmak için neler vermezdim.coookkkkk Yoruldum
-
İyiyle kotu arasında gidiyor hayatım.agzimda bir tat eksikliği var.aci gibi.ama o önceleri olduğu gibi bir acılık değil.sanki bogazim yada agzimin içi tahris olmuş gibi.bazen geçiyor bazen oluyor.ne yedigimden ne ictigim sigaradan haz almiyorum.yakıp geçiyor ağzımı bogazimi.bugün kalbimde de batmalar var.bıçak saplanır gibi oluyor.korkmayayim diyorum nedense korkuyorum.ha bide etraftan çok duyuyorum bu ara kanında enfeksiyon cikiyormus insanların çoğu hastanelik olmuş.ya bendede olursa diye acayip korku giriyor beynime.iste boyle bu aralar.olmasın iyi gitsin artik hersey
-
İyiyim diye düşündüğüm zamanların ardından hep kotu oluyorum.bu neden bilmiyorum.aklıma geliyor aaa bak ne zamandır iyiyim ben diyorum ve akabinde hoopp birşey oluyor ağrı sızı vs.tekrar korkular tedirginlikler başlıyor.karnimda biliyorum ki gaz sıkışması var ama ben israrla ya kotu biseyse bu ağrı diye düşünüyorum.sirtima vuruyor gogsume vuruyor ha bak kalp krizi geciricem diyorum.hayatımda iyi olduğum zamanlarda neden hep kotu günler geliyor.ya kendim hasta oluyorum ya çocuklara birşey oluyor.kotu kotu rüyalar görüyorum bu aralar.sabah o rüyayı hatırlatınca basıma kotu birşey gelecek diye düşünüyorum.aksam öyleydi.sabah çok etkisinde kaldım rüyanın.günüm.çok iyi geçiyordu ama hep aklımda Rüyam vardı.sonra bir tlf çocuk.okulda hastalanmış onu alıp Dr goturdum oradan çıkarken karnına bıçak saplanır tarz ağrılar başladı
Bendede başladı korkular.artik.diyorum bitsin bu.korkmayayim.varsın ağrısına batsin.ama yinede yapamiyorum.halbuki ne güzel olurdu hep Günlerim dun ve öncesi gibi gecseydiya
-
Yeni bir tedirginlik tekrardan içimde tarifi olmayan bir korkuyla günün yarısını yaşıyorum.öğlen saatlerinde başlayan sol meme ucunda bir ağrı.dokunsamda açıyor dokunmasamda.tam tepe ucu.allahım bu nasıl bir korku.aklımdan gecen bin tane kotu hastalık düşüncesi ve bu hastalık sürecinde yasayacagim şeyler.ve sonuç ölüm. Meme kanseriyim diye nasılsa korkuyorum nasıl.daha öncede yaşadım bu gibi ağrılar ama hic bu kadar bir korku çemberine düşmemiştim.
-
Neden yazdıklarım siliniyor.nasıl neden
-
3 kere silindi. Neden bilmiyorum.
-
cop kutusunda sana ait silinmis bir mesaj yok. ayrica konuda da silinmis bie mesaj yok. senin internet baglantindan dolayi yada eger varsa forumdaki bir baglantidan dolayi yazdigin mesaj onay gormemis olabilir.